Realizacja: Kompleksowa obsługa marki

ZDROFIT: od lokalnych siłowni po ogólnopolską sieć z Diamentem Forbesa

Przez lata współpracy z siecią klubów fitness Zdrofit znacząco rozszerzyliśmy zakres współpracy. Od obsługi social media, przez tworzenie stron www, mailingów, współtworzenie akcji specjalnych, działania antykryzysowe, aż po komunikację dotyczącą otwarć nowych klubów.

Jak z raczkującej marki fitness stworzyć największą sieć klubów w Polsce? Od początku wierzyliśmy, że szczera, autentyczna komunikacja, stawiająca w centrum człowieka i wsłuchująca się w jego potrzeby, wsparta skuteczną kampanią 360 przyniesie niesamowite efekty.

PROBLEM

Nowej marce klubów fitness trudno jest podjąć rywalizację z modnymi klubami sieciowymi oraz popularnymi siłowniami osiedlowymi.

INSIGHT

Osiedlowe siłownie odstraszają niskim standardem usług, a w sieciowych klubach fitness panuje atmosfera lansu i presji wyników.

ROZWIĄZANIE

Przewagę marki trzeba oprzeć na płaszczyźnie emocjonalnej, na każdym etapie doświadczania brandu: od kontaktu z trenerami po komunikowane wartości. Stwórzmy miejsce przyjazne tym, którzy chcą zdrowo o siebie zadbać, niech każdy realizuje w Zdroficie swoje własne cele.

WDROŻENIE

Przeprowadziliśmy kilkanaście akcji taktycznych obejmujących digital, social media, outdoor i DOOH w ramach długofalowej strategii. Na co dzień rozwijamy społeczność skupioną wokół marki na Facebooku (niemal 100 tys. obserwujących), Instagramie oraz LinkedIn. Projektujemy dla Zdrofitu strony www, tworzymy materiały drukowane, prowadzimy kampanie SEM, wspieramy akcje specjalne i otwarcia kolejnych klubów. Wszystkie działania prowadzone są w duchu zdrofitowania – zdrowego podejścia do aktywności fizycznej, trenowania bez presji i w zgodzie ze sobą.

MIÓD

W trakcie 3 lat kompleksowej współpracy sieć Zdrofit rozrosła się z 13 do 67 klubów i cały czas się rozwija. Stworzyliśmy imponującą społeczność na Facebooku. Liczba fanów na oficjalnym profilu Zdrofitu z niecałych 15 tys. wzrosła do 100 tys. Kolejne 6 tysięcy klubowiczów gromadzi się na facebookowych grupach. Firma za całokształt pracy nad marką w 2018 r. otrzymała Diament Forbesa. Dzięki doskonałej współpracy z klientem tworzymy świetny brand i miejsce bliskie wszystkim kochającym zdrowy tryb życia.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja: Bieżąca komunikacja na FB

PUDLISZKI: jak pokazać smak i stworzyć lovebrand?

Nieprzerwanie od 2017 roku prowadzimy komunikację marki Pudliszki na Facebooku. Aktywizujemy zgromadzoną tam 176-tysięczną społeczność, prowadzimy działania antykryzysowe, tworzymy spójny z innymi kanałami obraz marki. Nasze kreacje udowadniają, że rzeczywiście „Ten smak nie jest kwestią przypadku”.

Kto ma mieć najsmaczniejsze w polskim Internecie kreacje, jak nie lider na rynku keczupów? Pudliszki i ich produkty są od lat niemal w każdym polskim domu. Komunikacja takiej marki musi stawiać na smak, czerpać z natury, pobudzać zmysły i pielęgnować sentyment klientów do brandu. Zobaczcie, jak nam się to udaje!

PROBLEM

Pokazać smak przy pomocy słów, obrazu i dźwięku, jednocześnie kodując szeroką gamę produktów. Wszystko to musi być spójne z komunikacją brandu i claimem („Ten smak nie jest kwestią przypadku”) oraz realizować cele sprzedażowe i wizerunkowe.

INSIGHT

Podczas oglądania dań i produktów spożywczych lub czytania czy słuchania na ich temat, rośnie chęć ich zjedzenia. Mózg przywołuje znane sobie smaki – najczęściej te zapamiętane w dzieciństwie, związane z ważnymi i miłymi chwilami w życiu.

ROZWIĄZANIE

Stworzyliśmy content, który pokazuje produkty i dania w apetycznych aranżacjach, piszemy o nich barwnie, wpływając na wyobraźnię i chęć kupna produktu. Komunikaty budują nastrój, czerpią z sentymentu do produktów oraz rozwijają w klientach pasję do gotowania i jedzenia. Im większą liczbę zmysłów zaangażuje komunikat marki, tym pełniejsze i głębsze będą doznania konsumenta, a co za tym idzie – chęć kupna produktu. Takie działania zbliżają markę do stworzenia lovebrandu.

WDROŻENIE

Prowadzimy codzienną, zróżnicowaną i podążającą za trendami komunikację marki na Facebooku. Sięgamy do niestandardowych formatów, by jak najlepiej przekazać smak za pomocą obrazu i tekstu. Posty zarówno bezpośrednio lokują produkt, jak i mówią o gotowaniu, naturze, uprawach, ruchu zero waste.

Zaprojektowaliśmy stronę internetową marki oraz pozycjonujemy Pudliszki w Google. Aby wyróżnić się oryginalnym contentem, zrealizowaliśmy sesję zdjęciową oraz przygotowaliśmy packshoty produktów, pomocne w tworzeniu postów.

Mocno rozwinęliśmy inspiracyjną stronę komunikacji marki poprzez content marketing (przypisy na stronę www) czy współpracę z influencerem. Cykl „Gotowanie na zawołanie” był jednocześnie konkursem z nagrodami dla obserwujących profil na Facebooku. Fani marki decydowali z jakich produktów będzie gotowane danie w kolejnym odcinku, a ambasador marki kreatywnie (i pysznie) odpowiadał na to wyzwanie.

Przykłady kreacji do mediów społecznościowych.

Stworzyliśmy i wyprodukowaliśmy także cykl filmików (40 filmów w ciągu 2 lat) do mediów społecznościowych – video kręcone kamerą z góry, na którym widać jedynie proces gotowania i dłonie kucharza. Produkcje są krótkie, dynamiczne, opatrzone napisami, z dużym potencjałem viralowym.

Przykłady kreacji do mediów społecznościowych.

TAKE OUT

„Poznaję nowe sposoby na wykorzystanie tradycyjnych produktów. Gotuję smacznie i nowocześnie, dzięki produktom, które znam od lat”.

Sesja zdjęciowa:

MIÓD

Profil Pudliszek na Facebooku obserwuje ponad 176 tys. osób. Marka ta jest pod tym względem liderem w swojej kategorii wśród polskich fanpage’y. Codziennie tworzymy smaczne kreacje, które są odzwierciedleniem hasła „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Zaangażowanie i pozytywny sentyment wobec marki wśród klientów/internautów to potwierdza. W trakcie naszej współpracy z klientem od lutego 2017 roku wprowadziliśmy do komunikacji w Internecie wiele nowych produktów Pudliszek oraz modyfikowaliśmy content zgodnie z najnowszymi trendami.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja:

Fiprex – zaangażowana komunikacja

Naszym celem było ożywienie i uspójnienie komunikacji marki Fiprex oraz utrzymanie pozycji lidera w kategorii. W trakcie współpracy rozpoczęliśmy również komunikację nowego produktu InPar.

PROBLEM

Dotychczasowa komunikacja nie pozwalała na pełne wykorzystanie potencjału marki oraz nie budowała wizerunku eksperta. Konieczne było stworzenie nowego parasola komunikacji, zwiększającego świadomość produktu i zbudowanie lojalnej grupy odbiorców.

INSIGHT

Kocham mojego pupila, więc jego zdrowie jest dla mnie najważniejsze. Chcę wiedzieć o moim zwierzaku jak najwięcej, aby w pełni zrozumieć jego potrzeby.

ROZWIĄZANIE

Budowa wizerunku marki jako eksperta, na co dzień obcującego ze zwierzętami.

  • Stworzenie nowego parasola komunikacji w celu budowy świadomość marki i produktu.
  • Osiągnięcie możliwie największego zasięgu komunikatów marki w grupie docelowej.
  • Oparcie komunikacji na zwierzęcych brand heroes Fipi i Rexa.
  • Wprowadzenie animowanego contentu

Zwiększenie sprzedaży produktu poprzez:

  • Utrzymanie pozycji lidera kategorii.
  • Budowanie wizerunku marki dbającej o zwierzęta w każdym aspekcie ich życia.
  • Zbudowanie silnej grupy odbiorców oraz dotarcie do klientów stosujących preparaty konkurencji.

WDROŻENIE

Opracowaliśmy nową koncepcję komunikacji i stworzyliśmy brand heroes. Fipi i Rex, do których z czasem dołączył Parek, pomogli nam lokować produkty marki (Fiprex, InPar),  w naszej komunikacji oraz edukować konsumentów w przystępny, nieszablonowy sposób. Tworzyliśmy content, moderowaliśmy profile marki na Facebooku i Instagramie oraz obsługiwaliśmy Fiprex mediowo.  Dzięki ożywieniu komunikacji, zmianom wizualnym oraz wprowadzeniu cyklu edukacyjnego, zbudowaliśmy wizerunek marki jako lidera, eksperta i troskliwego opiekuna psów i kotów.

MIÓD

Od początku współpracy z klientem notowaliśmy stały wzrost zasięgów i interakcji fanów na profilu na Facebooku. Osiągnęliśmy ponad 60% przyrost zaangażowania analizując rok do roku. Nowa spójna strategia komunikacji przełożyła się również na wzrost zainteresowania produktami widoczne w ruchu, który został skierowany na stronę www.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja:

Würth – tworzymy razem coś pięknego

Würth jest globalnym liderem na rynku narzędzi dla profesjonalistów. Jesteśmy pierwszą agencją digital 360, z którą marka współpracuje od pojawienia się 30 lat temu na polskim rynku.

Opracowaliśmy koncept kreatywny dla marki i wprowadziliśmy go online. Stworzyliśmy od podstaw profil marki na FB, a całą komunikację oparliśmy o ideę „Stwórzmy razem coś pięknego!”. w przyszłości koncepcja zostanie rozszerzona na inne pola, m.in. w ramach obchodów 30-lecia. 

W ciągu 5 miesięcy nasze komunikaty wygenerowały dotarły do ponad 800 tys. użytkowników. Oryginalna komunikacja wyróżnia się na tle konkurencji, a cały koncept jest atrakcyjny i odważny. Nasze działania nie tylko budują wizerunek marki, ale i wspomagają sprzedaż oraz ruch na stronie.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.