Realizacja: Content marketing

SERCE I ROZUM: obsługiwaliśmy króla mediów społecznościowych!

Od startu kampanii w lipcu 2010 przez 2 lata byliśmy agencją wspierającą działania Serca i Rozumu. Tworzyliśmy unikalny content, aplikacje, a także realizacje w zakresie social mediów i offline’u.

Serce i Rozum to dwoje najbardziej rozpoznawalnych brand hero w polskich mediach. Maskotki zdecydowanie ociepliły wizerunek Telekomunikacji Polskiej – co było zresztą głównym zadaniem kampanii.

PROBLEM

Zadaniem, które przed nami stanęło, było wsparcie szeroko zakrojonych działań w ramach kampanii Serce i Rozum dla Telekomunikacji Polskiej (później Orange). Celem było stworzenie interakcji na najwyższym poziomie z Fanami on-line i off-line.

INSIGHT

Ludzie podejmują decyzje zakupowe zarówno na poziomie racjonalnym, jak i emocjonalnym. Serce i Rozum wcielili się w te dwa głosy każdego konsumenta.

ROZWIĄZANIE

Ważne dla rozwoju popularności Serca i Rozumu było wyjście z inicjatywami z online’u do offline’u. Popularność bohaterów w telewizji miała swoją kontynuację w Internecie, konieczne jednak było wyjście do ludzi w realnym świecie. Zadbaliśmy o interakcję z fanami na najwyższym poziomie i spójny przekaz na każdym polu komunikacji. Działania w offline’ie miały być też ukłonem w stronę wiernych fanów, by poczuli się oni ważni i docenieni.

WDROŻENIE

Maskotki Serce i Rozum z telewizji i Internetu wyszły więc do ludzi. W postaci wcieliło się dwóch animatorów, którzy wyruszyli w dwuletnią podróż po Polsce. Pozwoliło to na nawiązanie bliskich relacji z fanami, a także tworzenie unikalnego materiału na potrzeby kampanii. Połączyliśmy komunikację bezpośrednią z działaniami na Facebooku. Stworzyliśmy aplikację w formie mapy, na którą składały się zdjęcia fanów SiR zrobione podczas podróży po Polsce. W ten sposób świętowaliśmy milionowego fana na profilu FB i rozwijaliśmy więź z fanami.

MIÓD

Podczas trasy z Sercem i Rozumem po Polsce odwiedziliśmy ponad 100 miejscowości, przejechaliśmy ponad 100 tys. km i spotkaliśmy dziesiątki tysięcy fanów. Nasze działania i tworzony content był ważnym elementem rozwoju fanpage’a Serca i Rozumu. Razem zdobyliśmy 1,5 mln obserwujących! Czegoś takiego nie było wcześniej w polskim Internecie! Dwoje sympatycznych bohaterów zmieniło na stałe wizerunek TP i zadomowiło się w kulturze masowej, nawet po zakończeniu kampanii. Dla nas był to niezwykły początek w tej branży. Wkrótce potem powstał Social Art!

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja: Kampania sprzedażowa

UCZELNIA ŁAZARSKIEGO: jak skutecznie odpowiedzieć na wszystkie pytania potencjalnych studentów?

Naszym zadaniem było stworzenie skutecznej kampanii rekrutacyjnej dla Uczelni Łazarskiego. Podstawą naszych działań były strony www pomagające kandydatom na studia znaleźć właściwy kierunek. Na strony kierowały precyzyjnie targetowane reklamy w Google i social media. W ten sposób Uczelnia bez trudu pozyskała oczekiwaną liczbę studentów.

Wybór uczelni wyższej to wyzwanie zarówno dla przyszłych studentów, jak i ich rodziców, którzy często finansują edukację swoich dzieci. Łazarski jako uznana prywatna uczelnia o profilu prawniczo-ekonomicznym przez lata przyciągał studentów samą jakością kształcenia. W obliczu niżu demograficznego konieczne okazało się jednak sięgnięcie po ekspertów z zewnątrz.

PROBLEM

Podstawowy problem to niż demograficzny – malejąca liczba maturzystów oznaczała mniej potencjalnych studentów. Jednocześnie konkurencja na rynku prywatnych uczelni znacznie wzrosła. Ponadto Łazarski miał niezbyt nowoczesny wizerunek. W efekcie przegrywał na polu komunikacji m.in z SWPS i często stawał się uczelnią drugiego wyboru. Problemem w doborze komunikacji było to, że decyzję o wyborze uczelni (zwłaszcza płatnej) często podejmują rodzice, a nie sami maturzyści.

INSIGHT

Wybór odpowiedniej uczelni i kierunku studiów to dylemat, który dotyczy maturzystów, ich rodziców oraz osób już studiujących. Każdy z nich nieco inaczej podchodzi do tematu, zadaje inne pytania i szuka różnych odpowiedzi.

IDEA

Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, kierujemy ich od razu na właściwy tor i podsuwamy gotową odpowiedź w formie, która jest dla nich naturalna.

TAKE OUT

„Ta uczelnia odpowiada na wszystkie moje pytania, dzięki czemu mogę podjąć decyzję opartą na wiedzy, a nie przypuszczeniach”.

ROZWIĄZANIE

Pod jednym parasolem kreatywnym stworzyliśmy komunikację, która kierowała na dedykowane strony internetowe. Umieściliśmy tam wygodne narzędzie, które pozwala znaleźć odpowiedzi na pytania stawiane przez przedstawicieli różnych grup docelowych. W ten sposób każdy poszukujący odpowiedzi dotyczących wyboru studiów mógł łatwo znaleźć wszystkie informacje.

WDROŻENIE

Nasze działania w większości odbywały się w Internecie – chcieliśmy pokazać, że Łazarski jest na czasie i rozumie potrzeby swoich klientów. Stworzyliśmy trzy osobne landingi zawierające wyczerpujące informacje na temat uczelni oraz kierunków studiów, dedykowane każdej z grup docelowych.

Na stronach znajdował się m.in. Nawigator Kariery – w pełni on-linowe narzędzie, pozwalające kandydatowi na studia poznać jego mocne strony, zaplanować ścieżkę kariery i zobaczyć dopasowaną do tego ofertę edukacyjną Uczelni Łazarskiego. Korzystanie z Nawigatora nie wymagało rejestracji ani żadnych formalności. Dodatkową funkcjonalnością Nawigatora było umówienie osobistego spotkania z przedstawicielem uczelni. W ten sposób mogliśmy skutecznie rozwiać wątpliwości wszystkich grup, nie tracąc przy tym spójności komunikacji i jasności przekazu.

Na strony kierowały targetowane reklamy GDN i w mediach społecznościowych. Wsparciem merytorycznym komunikacji był dedykowany blog dla kandydatów. Pamiętając o potrzebie zrekrutowania 300 studentów zagranicznych, nasze działania prowadzone były także po angielsku, rosyjsku i ukraińsku.

Wsparciem działań w sieci, była kampania outdoorowa. Dedykowane kreacje pojawiły się m.in w komunikacji miejskiej i na billboardach. Reklamy nawiązujące do key visuala znalazły się także w prasie. Przygotowaliśmy również specjalne ulotki rekrutacyjne oraz zaprojektowaliśmy stoisko uczelni na Targi Edukacyjne.

MIÓD

Kampania odniosła ogromny sukces zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Dedykowaną stronę internetową odwiedziło ponad 60 000 unikalnych użytkowników, a liczba kandydatów na studia przekroczyła oczekiwania klienta. W tej sytuacji spełnienie celów biznesowych było tylko formalnością – uczelnia bez trudu pozyskała 1200 polskich i 300 zagranicznych studentów. Uczelnia Łazarskiego ponownie zaistniała w świadomości maturzystów i studentów jako fajne, nowoczesne miejsce, gdzie można zdobyć porządne wykształcenie i poznać ciekawych ludzi. Wisienką na torcie było wyróżnienie Uczelni Łazarskiego przez magazyn „Perspektywy” dwoma nagrodami Genius Universitatis za najlepszą kampanię rekrutacyjną w 2018 r.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja:

InterRisk – inne podejście do ubezpieczeń

Naszym zadaniem było zwiększenie rozpoznawalności InterRisk na rynku, zwiększenie zainteresowania produktami marki oraz wyróżnienie komunikacji na tle konkurencji.

Dla klienta prowadziliśmy komunikację na Facebooku, realizowaliśmy kampanię mediową na FB oraz SEM.

W komunikacji postawiliśmy na wyróżnienie wartości komfortu w opozycji do konkurencji, skupiającej się na komunikowaniu bezpieczeństwa. Komfort zapewniają klientom ludzie InterRisk (pracownicy, agenci, brokerzy, partnerzy), którzy są przedstawiani na grafikach jako małe, niemal niewidoczne, postaci, które zawsze są w pobliżu. Oryginalne kreacje pomogły nam zrealizować postawione przez klienta cele.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.