Realizacja: Kampania wizerunkowa

ZDROFIT: gdy sieć klubów fitness chce zaoferować coś więcej niż tańszy karnet

W tej kampanii nie komunikowaliśmy promocyjnej ceny karnetów czy niezwykłych efektów treningów. Przeprowadziliśmy badania, kampanię outdoorową, w internecie i działania dodatkowe. W tej kampanii Zdrofit pokazał się jako lider, który na pierwszym miejscu stawia zdrowie swoich klientów i edukację Polaków w zakresie zdrowego podejścia do aktywności fizycznej.

Presja, wstyd, obawa przed oceną – tak wielu osobom kojarzą się siłownie i kluby fitness. Dlatego w kampanii wizerunkowej dla sieci klubów fitness Zdrofit postanowiliśmy zawalczyć o zdrowe podejście Polaków do aktywności fizycznej. Zerwać ze stereotypem siłowni, miejsca w którym prężą się osiłki i lansują dziewczyny o nienagannych figurach. Chcieliśmy, aby cała Polska Postawiła ZDRO przed FIT.

PROBLEM

Zwiększenie świadomości marki, związanie brandu z określonymi wartościami oraz wyróżnienie się w clutterze komunikacyjnym. Stworzenie kampanii, która nie będzie kusić tańszą ceną karnetu, lecz poruszy ważne społecznie problemy, zmieni stereotypowe wyobrażenie o siłowni.

INSIGHT

Nie ćwiczę w klubach fitness, ponieważ boję się oceny innych, porównywania się, nie radzę sobie z presją wyników i stawiania się lepszą wersją siebie. Chciałbym ruszać się dla zdrowia i lepszego samopoczucia.

ROZWIĄZANIE

Całą komunikację postanowiliśmy oprzeć na idei kampanii społecznej. Celem było pokazanie, że Zdrofit ma do zaoferowania coś więcej niż maszyny i zajęcia fitness. Że Zdrofit to marka, która dba o zdrowie fizyczne i samopoczucie Polaków, a dobro swoich klientów stawia w centrum. Ważne było silne skojarzenie marki ze zdrowym podejściem do sportu. Postanowiliśmy stanąć w opozycji do powszechnej presji wyników, promowania idealnej sylwetki i stawania się coraz lepszą wersją siebie. Dla Zdrofitu najważniejszy jest zdrowotny aspekt aktywności fizycznej.

MIÓD

Kampania Zdrofitu wyróżniła się na tle szablonowych komunikatów całej branży fitness. Odważny przekaz został entuzjastycznie przyjęty zarówno przez osoby niećwiczące, ale i obecnych klubowiczów Zdrofitu. Tysiące osób doceniło zaangażowanie marki w zmianę społecznych przekonań na temat ćwiczeń na siłowni i włączyło się w szerzenie postawy Postaw ZDRO przed FIT w mediach społecznościowych. Idea z kampanii została rozszerzona na całą aktualną komunikację marki.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja:

HONDA: w świecie samochodowych i motocyklowych pasjonatów

Od 2017 roku obsługujemy dwa profile HONDY na Facebooku: samochodowy i motocyklowy. Codziennie komunikujemy się łącznie z 90-tysiącami fanów tej marki, tworzymy content, moderujemy i jednocześnie działamy antykryzysowo.

PROBLEM

Naszym zadaniem jest codzienna komunikacja z fanami dwóch profili Hondy na Facebooku: Honda Polska (samochody) i Honda Motocykle. Mamy budować wizerunek marki, kontakt z obecnymi i potencjalnymi klientami, przeciwdziałać kryzysom i rozwiązywać je w ramach moderacji profili, jak również wspierać sprzedaż i wprowadzanie nowych modeli na rynek. Wszystkie działania muszą być spójne z globalnymi wytycznymi z centrali.

ROZWIĄZANIE

W obu przypadkach postawiliśmy na atrakcyjną, ale jednocześnie dość specjalistyczną komunikację, dostosowaną do wymagającego profesjonalnej wiedzy odbiorcy. Miłośnicy samochodów i motocykli określonej marki są niemal jej wyznawcami – przy tworzeniu contentu musimy być szczególnie uważni na niuanse, które w innych branżach nie są aż tak istotne. 

WDROŻENIE

Content jest przede wszystkim atrakcyjny graficznie, by jak najlepiej prezentować walory modeli samochodów i motocykli. Piszemy o nowościach, organizujemy konkursy dla fanów, kierujemy do strony internetowej, zachęcamy do kontaktu z dealerami. Na obu profilach piszemy także o dokonaniach kierowców samochodów i motocykli Hondy na rajdach.

Mówimy w profesjonalny sposób o walorach poszczególnych modeli i ciekawych rozwiązaniach technicznych. Kluczową rolę odgrywa w przypadku tego klienta uważna moderacja – facebookowe profile często stanowią pierwszy kontakt niezadowolonego konsumenta z marką. Każda zmiana czy decyzja o wycofaniu konkretnego modelu jest odczuwalna w dyskusji na Facebooku, a fani potrafią bardzo dosadnie artykułować swoje niezadowolenie.

MIÓD

Od lat obsługujemy dwa profile Hondy, budując wizerunek marki, a także wspierając sprzedaż. Specjalistyczne podejście do tematu oraz zaangażowana i czujna moderacja są naszym kluczem do sukcesu. Profile budują spójny wizerunek marki, wspierają sprzedaż i launch nowych produktów na rynek. 

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja:

Alcatel – komunikujemy do 8,7 mln fanów!

Naszym celem był relaunch produktów Alcatel na rynku i ponowne przekonanie konsumentów, że jego produkty (głównie smartfony) są godne uwagi, zwłaszcza wśród młodych odbiorców.

Profile marki na Facebooku i Instagramie prowadzimy od 2016 roku. Fanpage na FB to ponad 8,7 mln społeczność! Przez stałą, angażującą komunikację, dostosowaną do młodego konsumenta i zgodną z wizerunkiem marki, budujemy lojalnego odbiorcę tego profilu.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja: Kompleksowe stworzenie marki

MODERNOFF: od podlaskiej stolarni do marki wnętrzarskiej premium

Naszym zadaniem było stworzenie marki wnętrzarskiej premium. Zbudowaliśmy brand Modernoff od podstaw: od nazwy, logotypu, identyfikacji wizualnej, przez stworzenie strony internetowej, materiałów drukowanych, aż po wprowadzenie z sukcesem na rynek.

Czy wnętrzarskie marki premium mają szanse na powodzenie w Polsce? Czy klienci są w stanie zapłacić więcej za piękno na lata? Gdy zagwarantuje się im indywidualne podejście do każdego projektu, najwyższą jakość i prostą konfigurację produktu, to sukces sam puka do… drzwi.

PROBLEM

Naszym zadaniem było kompleksowe stworzenie brandu, który przekona konsumentów do wydania większych pieniędzy na designerskie, wysokiej jakości drewniane drzwi zamiast kupowania tanich produktów oferowanych przez sieciówki. Ważne było dla nas stworzenie eleganckiego, nowoczesnego i designerskiego brandingu, który stanie się potwierdzeniem jakości produktów oferowanych przez tę markę.

INSIGHT

Produkty tworzone ręcznie i na zamówienie w polskich firmach to gwarancja wysokiej jakości i ciekawego designu. To, co odstrasza konsumentów od współpracy z projektantami, to skomplikowany proces zamówienia i realizacji oraz potrzeba fachowej wiedzy. Dlatego konsumenci wybierają proste rozwiązania, które oferują im sieciówki, godząc się na powtarzalność i niższą jakość.

ROZWIĄZANIE

Zbudowaliśmy nowoczesną, autentyczną i opartą na szacunku do rzemiosła markę, która gwarantuje niepowtarzalny design, najwyższą jakość produktów i wykończenie z dbałością o detale. Przewagę nad konkurencją daje uproszczony proces konfigurowania drzwi, który jest ważnym etapem kontaktu z klientem. Szczególną uwagę przykładaliśmy do warstwy tekstowej wszystkich materiałów. Cały proces konfiguracji drzwi został napisany językiem przystępnym dla odbiorcy.

WDROŻENIE

Stworzyliśmy od podstaw cały branding dla Modernoff. Rozpoczęliśmy od analizy otoczenia rynkowego i stworzenia strategii. Nazwa, logotyp i cała identyfikacja wizualna umiejscawiają markę na rynku produktów premium. Sygnet nawiązuje do słojów drewna, a w połączeniu z nazwą może być mylony ze znakiem Copywright ©. Oba skojarzenia są dla nas pożądane. Pierwsze – oczywiste, drugie – sugerujące, że produkt jest autorskim dziełem artysty.

Na potrzeby strony internetowej, materiałów drukowanych i komunikacji w Internecie wykonaliśmy sesję zdjęciową z aranżacjami produktów. Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy katalogi oraz broszury wspierające pracę handlowców, a także stworzyliśmy stronę internetową z funkcją kreatora. Na końcu opracowaliśmy i wdrożyliśmy z sukcesem kampanię SEM.

MIÓD

Stworzyliśmy kompletną, wyrazistą i wyróżniającą się na rynku markę wnętrzarską. Zerwaliśmy ze stereotypem podlaskiej stolarni jako mało nowoczesnego miejsca z wątpliwej jakości produktami. Od początku działalności Modernoff cieszy się licznymi zamówieniami od osób prywatnych i instytucji oraz rozwija swoją ofertę o tworzenie mebli na zamówienie.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Realizacja:

VFL Bochum– promocja objazdowej szkółki piłkarskiej

Niemiecki klub piłkarski VLF Bochum prowadzi objazdową szkółkę piłkarską dla dzieci. W 2017 roku w Polsce odbył się drugi w historii wyjazdowy camp (pierwszy był we Włoszech). Zajęliśmy się promocją wydarzenia na Facebooku (obsługa profilu i media).

Naszym celem było zarówno dotarcie do potencjalnych uczestników eventu, jak i relacjonowanie go później na fanpage’u. Podczas wydarzenia robiliśmy także fotorelację oraz wspieraliśmy organizatora.

Z kampanią na Facebooku ruszyliśmy na dwa miesiące przed wydarzeniem, prezentując trenerów oraz ofertę campu. Każdy dzień treningu relacjonowaliśmy później na profilu wydarzenia. Po jego zakończeniu zadbaliśmy o podsumowanie.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.