Kampania BTL

Kampania BTL (ang. below the line) to wszystkie działania nakierunkowane na indywidualnych odbiorców, prowadzone w miejscu ich realnego styku z marką. Zakres działań BTL jest bardzo szeroki i może obejmować takie dziedziny jak materiały POS, ulotki, eventy czy gadżety z logotypem marki.

Wyróżnij się na tle konkurencji!

Dodaj do koszyka

Kampania BTL

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz, aby Twoja marka była widoczna w momencie podjęcia decyzji zakupowej przez konsumenta?

Czujesz, że konsument potrzebuje dodatkowego bodźca zakupowego w momencie kontaktu z Twoją marką?

Postaw na ekspertów!

Badania pokazują, że wielu konsumentów finalną decyzję zakupową podejmuje dopiero, gdy stoi przed półką sklepową. Nasz doświadczony zespół jest w stanie określić, jakie materiały będą optymalne do promocji Twojego produktu, a ich jakość przekona niezdecydowanego konsumenta do zakupu.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Otrzymasz materiały spójne z komunikacją marki, obok których konsument nie przejdzie obojętnie.

Będziesz miał realny wpływ na decyzję zakupową podejmowaną przez konsumenta.

Wzmocnisz pozytywny wizerunek firmy i utrwalisz go w świadomości potencjalnych klientów.

Daj się zauważyć!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.