Be bee, honey!

Be bee, honey! Wierzymy w dobrą energię. Dlatego Saska Kępa zamiast Mordoru, dlatego oranżeria i ogród zamiast sali z plejakiem, dlatego wspieranie się zamiast wyścigu. Poszukujemy osób, które podzielają naszą wiarę. Piszemy o Tobie? To miód na nasze serca! Jesteśmy agencją reklamową, nasza specjalność to komunikacja 360 oparta na digitalu i social media. Przy każdym wyzwaniu pracowicie, błyskotliwie i z zaangażowaniem dążymy do celu. Od 2010 r. pomagamy realizować biznesowe cele markom. Uwielbiamy dzielić się wiedzą i inspiracjami! Dlatego nasz profil na Facebooku obserwuje ponad 30 tys. osób!

Wprowadzamy do naszej pracy wiele innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że ludzie obdarzeni zaufaniem i docenieni są samodzielni i pracują odpowiedzialnie, a praca jest dla nich źródłem satysfakcji. Te wartości są dla nas drogowskazem, na drodze do stania się turkusową organizacją.

 

Co może Ci się spodobać:
•         możliwość rozwoju i zdobywania nowych umiejętności,
•         dobra, rodzinna atmosfera w całym zespole,
•         partycypacja w zyskach firmy,
•         elastyczne podejście do Home Office,
•         szkolenia i inne formy podnoszenia kompetencji,
•         współpraca z markami z różnorodnych branż,
•         nasza firma mieści się w dużym domu z ogrodem na Saskiej Kępie,
•         lubimy śmiech, zwierzaki i nietuzinkowe zainteresowania!


Chcesz dołączyć do naszego ula?

Obecnie szukamy:
  • Performance Specialist
  • Copywriter/ka

Nawet jeśli aktualnie nie prowadzimy „Twojej” rekrutacji, to i tak
daj nam się poznać! Prześlij CV i portfolio na: rekrutacja@beeshoney.pl,
w temacie podając nazwę stanowiska. Bądźmy w kontakcie!

Performance Specialist

Szukamy osoby, która doskonale porusza się w świecie mediów. KPI takie jak CPC, CPS, CPM, ROI, ROAS nie są jej obce, a analiza, wnioskowanie i rekomendacje, to standardowe etapy jej działania.

Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!

Nasze wartości to:

zaufanie – transparencja – radość – pomysłowość – otwartość – profesjonalizm

Szukamy osoby, która:

  • posiada min. 2-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu i e-commerce na samodzielnym stanowisku;
  • tworzyła i wdrażała krótko- oraz długoterminowe strategie mediowe;
  • prowadziła samodzielnie kampanie płatne w serwisach digital, w szczególności: Google Ads, Meta Ads;
  • zna podstawowe wskaźniki oraz formaty rozliczeniowe w kampaniach digital;
  • rozumie narzędzia używane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii;
  • potrafi wyliczać wskaźniki raportujące kampanię (takie jak: ROI, ROAS);
  • nie straszne jej analizy danych mediowych i opracowywanie na ich bazie wniosków i rekomendacji, w szczególności opartych o Google Analytics;
  • zna język angielski na tyle dobrze, by swobodnie komunikować się z Klientem
  • jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • dba o wysoką jakość swoich prac
  • jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie

Czym będziesz się zajmować?

  • planowaniem i zarządzaniem budżetami reklamowymi;
  • analizą i modyfikacją strategii mediowych nastawionych na konkretny cel;
  • współtworzeniem splitów mediowych dla kampanii;
  • współtworzeniem ofert mediowych rozwojowych dla obecnych i nowych klientów;
  • samodzielnym prowadzeniem kampanii w Google Ads;
  • nadzorowaniem i prowadzeniem kampanii w Meta Ads;
  • udoskonalaniem i wprowadzaniem nowych rozwiązań trackingowych;
  • tworzeniem raportów z działań mediowych.

Dodatkowym atutem będzie znajomość:

  • Google Data Studio/Power BI/ LookerStudio
  • Google Analytics 4
  • Google Optimize lub innego narzędzia do testów A/B,
  • Google Tag Managera.

Copywriter/ka

Potrzebna osoba lubiąca słowo pisane, która pokaże nam, że insighty i idee kreatywne, to dla niej miód powszedni, że bawi się słowem jak górnik węglem. Na stałe, nie tylko do digital’u. Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!

Nasze wartości to:

zaufanie – transparencja – radość – pomysłowość – otwartość – profesjonalizm

Szukamy osoby, która:

  • posiada min. 2 lata doświadczenia na stanowisku copywriter w agencji reklamowej
  • ma ciekawe portfolio pokazujące realizacje z digital’u i nie tylko
  • pasjonuje się światem reklamy, zna aktualnie nagradzane kampanie, obecnie panujące trendy itd.
  • lubi pisać i wymyślać koncepty wspólnie z zespołem
  • zna procesy agencyjne i potrafi współpracować ze strategami i nie tylko
  • potrafi ciekawie prezentować swoje koncepty przed grupą odbiorców (zaraża innych swoimi pomysłami)
  • jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
  • dba o wysoką jakość swoich prac
  • jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie

Czym będziesz się zajmować:

  • tworzeniem kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję (na bazie i zgodnie z założeniami strategicznymi)
  • pisaniem: idei kreatywnych, haseł kampanii, czasem posta a czasem piosenki
  • szeroko rozumianą pracą z tekstem szczególnie dla platform cyfrowych, takich jak strony internetowe i media społecznościowe
  • braniem udziału w projektach o potencjale nagrodowym jak i projektach „newbizowych”
  • przygotowywaniem prezentacji kreatywnych, w tym przetargowych
  • prezentowaniem swoich pomysłów przed klientami

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.