Be bee, honey!
Be bee, honey! Wierzymy w dobrą energię. Dlatego Saska Kępa zamiast Mordoru, dlatego oranżeria i ogród zamiast sali z plejakiem, dlatego wspieranie się zamiast wyścigu. Poszukujemy osób, które podzielają naszą wiarę. Piszemy o Tobie? To miód na nasze serca! Jesteśmy agencją reklamową, nasza specjalność to komunikacja 360 oparta na digitalu i social media. Przy każdym wyzwaniu pracowicie, błyskotliwie i z zaangażowaniem dążymy do celu. Od 2010 r. pomagamy realizować biznesowe cele markom. Uwielbiamy dzielić się wiedzą i inspiracjami! Dlatego nasz profil na Facebooku obserwuje ponad 30 tys. osób!
Wprowadzamy do naszej pracy wiele innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że ludzie obdarzeni zaufaniem i docenieni są samodzielni i pracują odpowiedzialnie, a praca jest dla nich źródłem satysfakcji. Te wartości są dla nas drogowskazem, na drodze do stania się turkusową organizacją.
• elastyczne podejście do Home Office,
• współpraca z markami z różnorodnych branż,
• nasza firma mieści się w dużym domu z ogrodem na Saskiej Kępie,
Chcesz dołączyć do naszego ula?
- Account Manager
- Social Media Planner
Nawet jeśli aktualnie nie prowadzimy „Twojej” rekrutacji, to i tak
daj nam się poznać! Prześlij CV i portfolio na: rekrutacja@beeshoney.pl,
w temacie podając nazwę stanowiska. Bądźmy w kontakcie!
Account Manager
Szukamy osoby, która ma doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów. Jest nastawiona na rozwój własny, wspólnego biznesu, współpracy z klientami. Lubi gdy dzieje się dużo i różnorodnie. Osoby, która nie boi się transparencji i samoorganizacji (umie w odpowiedzialność).
Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!
Nasze wartości to:
zaufanie – transparencja – radość – pomysłowość – otwartość – profesjonalizm
Szukamy osoby, która:
- posiada minimum trzyletnie doświadczenie zdobyte w agencji reklamowej/interaktywnej/social mediowej na stanowisku Account Manager;
- może się pochwalić doświadczeniem bliskiej współpracy z działem mediowym, (wspólne tworzenie raportów i wyciąganie wniosków z kampanii);
- zna angielski na zaawansowanym poziomie (prowadzimy komunikację na kanałach globalnych, komunikujemy się z klientem w języku angielskim);
- jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
- dba o wysoką jakość swoich prac;
- jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie
Czym będziesz się zajmować?
- Bieżącą obsługą Klientów agencji;
- Planowaniem i koordynacją projektów;
- Przygotowywaniem ofert, negocjacjami z klientami;
- Prowadzeniem harmonogramów prac i rozliczeń;
- Budowaniem i utrzymywaniem trwałych relacji z Klientami;
Social Media Planner
Szukamy osoby, która doskonale porusza się w świecie mediów szczególnie w środowisku Meta. KPI takie jak CPC, CPS, CPM, ROI, ROAS nie są jej obce, a analiza, wnioskowanie i rekomendacje to standardowe etapy jej działania.
Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!
Nasze wartości to:
zaufanie – transparencja – radość – pomysłowość – otwartość – profesjonalizm
Szukamy osoby, która:
- posiada min. 2-letnie doświadczenie w obszarze prowadzenia kampanii płatnych w środowisku Meta, Tik Tok i LinkedIn na samodzielnym stanowisku;
- tworzyła i wdrażała krótko- oraz długoterminowe strategie mediowe w social mediach;
- prowadziła samodzielnie kampanie płatne w środowisku Meta, zarówno o charakterze wizerunkowym jak i e-commerce;
- zna podstawowe wskaźniki oraz formaty rozliczeniowe w kampaniach digital;
- rozumie narzędzia używane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii;
- potrafi wyliczać wskaźniki raportujące kampanię (takie jak: ROI, ROAS);
- nie straszne jej analizy danych mediowych i opracowywanie na ich bazie wniosków i rekomendacji;
- zna język angielski na tyle dobrze, by swobodnie komunikować się z Klientem;
- jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania;
- dba o wysoką jakość swoich prac;
- jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie
Czym będziesz się zajmować:
- planowaniem i zarządzaniem budżetami reklamowymi;
- analizą i modyfikacją strategii mediowych w mediach społecznościach nastawionych na konkretny cel;
- współtworzeniem splitów mediowych dla kampanii;
- współtworzeniem ofert mediowych rozwojowych dla obecnych i nowych klientów;
- samodzielnym prowadzeniem kampanii w Meta Ads, LinkedIn i Tik Tok;
- udoskonalaniem i wprowadzaniem nowych rozwiązań trackingowych;
- tworzeniem raportów z prowadzonych działań mediowych;