Be bee, honey!
Be bee, honey! Wierzymy w dobrą energię. Dlatego Saska Kępa zamiast Mordoru, dlatego oranżeria i ogród zamiast sali z plejakiem, dlatego wspieranie się zamiast wyścigu. Poszukujemy osób, które podzielają naszą wiarę. Piszemy o Tobie? To miód na nasze serca! Jesteśmy agencją reklamową, nasza specjalność to komunikacja 360 oparta na digitalu i social media. Przy każdym wyzwaniu pracowicie, błyskotliwie i z zaangażowaniem dążymy do celu. Od 2010 r. pomagamy realizować biznesowe cele markom. Uwielbiamy dzielić się wiedzą i inspiracjami! Dlatego nasz profil na Facebooku obserwuje ponad 30 tys. osób!
Wprowadzamy do naszej pracy wiele innowacyjnych rozwiązań. Wierzymy, że ludzie obdarzeni zaufaniem i docenieni są samodzielni i pracują odpowiedzialnie, a praca jest dla nich źródłem satysfakcji. Te wartości są dla nas drogowskazem, na drodze do stania się turkusową organizacją.
• elastyczne podejście do Home Office,
• współpraca z markami z różnorodnych branż,
• nasza firma mieści się w dużym domu z ogrodem na Saskiej Kępie,
Chcesz dołączyć do naszego ula?
- Performance Specialist
- Copywriter/ka
Nawet jeśli aktualnie nie prowadzimy „Twojej” rekrutacji, to i tak
daj nam się poznać! Prześlij CV i portfolio na: rekrutacja@beeshoney.pl,
w temacie podając nazwę stanowiska. Bądźmy w kontakcie!
Performance Specialist
Szukamy osoby, która doskonale porusza się w świecie mediów. KPI takie jak CPC, CPS, CPM, ROI, ROAS nie są jej obce, a analiza, wnioskowanie i rekomendacje, to standardowe etapy jej działania.
Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!
Nasze wartości to:
zaufanie – transparencja – radość – pomysłowość – otwartość – profesjonalizm
Szukamy osoby, która:
- posiada min. 2-letnie doświadczenie w obszarze digital marketingu i e-commerce na samodzielnym stanowisku;
- tworzyła i wdrażała krótko- oraz długoterminowe strategie mediowe;
- prowadziła samodzielnie kampanie płatne w serwisach digital, w szczególności: Google Ads, Meta Ads;
- zna podstawowe wskaźniki oraz formaty rozliczeniowe w kampaniach digital;
- rozumie narzędzia używane do optymalizacji, monitorowania i raportowania kampanii;
- potrafi wyliczać wskaźniki raportujące kampanię (takie jak: ROI, ROAS);
- nie straszne jej analizy danych mediowych i opracowywanie na ich bazie wniosków i rekomendacji, w szczególności opartych o Google Analytics;
- zna język angielski na tyle dobrze, by swobodnie komunikować się z Klientem
- jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- dba o wysoką jakość swoich prac
- jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie
Czym będziesz się zajmować?
- planowaniem i zarządzaniem budżetami reklamowymi;
- analizą i modyfikacją strategii mediowych nastawionych na konkretny cel;
- współtworzeniem splitów mediowych dla kampanii;
- współtworzeniem ofert mediowych rozwojowych dla obecnych i nowych klientów;
- samodzielnym prowadzeniem kampanii w Google Ads;
- nadzorowaniem i prowadzeniem kampanii w Meta Ads;
- udoskonalaniem i wprowadzaniem nowych rozwiązań trackingowych;
- tworzeniem raportów z działań mediowych.
Dodatkowym atutem będzie znajomość:
- Google Data Studio/Power BI/ LookerStudio
- Google Analytics 4
- Google Optimize lub innego narzędzia do testów A/B,
- Google Tag Managera.
Copywriter/ka
Potrzebna osoba lubiąca słowo pisane, która pokaże nam, że insighty i idee kreatywne, to dla niej miód powszedni, że bawi się słowem jak górnik węglem. Na stałe, nie tylko do digital’u. Czujesz, że mówimy właśnie o Tobie? Wpadnij do nas na kawę i porozmawiajmy!
Nasze wartości to:
zaufanie – transparencja – radość – pomysłowość – otwartość – profesjonalizm
Szukamy osoby, która:
- posiada min. 2 lata doświadczenia na stanowisku copywriter w agencji reklamowej
- ma ciekawe portfolio pokazujące realizacje z digital’u i nie tylko
- pasjonuje się światem reklamy, zna aktualnie nagradzane kampanie, obecnie panujące trendy itd.
- lubi pisać i wymyślać koncepty wspólnie z zespołem
- zna procesy agencyjne i potrafi współpracować ze strategami i nie tylko
- potrafi ciekawie prezentować swoje koncepty przed grupą odbiorców (zaraża innych swoimi pomysłami)
- jest samodzielna i ma silne poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania
- dba o wysoką jakość swoich prac
- jest zainteresowana alternatywnym podejściem do organizacji (firmy) i zespołu, wolnym od hierarchii, transparentnym i nastawionym na zaufanie
Czym będziesz się zajmować:
- tworzeniem kreacji od idei kreatywnej i insightu po egzekucję (na bazie i zgodnie z założeniami strategicznymi)
- pisaniem: idei kreatywnych, haseł kampanii, czasem posta a czasem piosenki
- szeroko rozumianą pracą z tekstem szczególnie dla platform cyfrowych, takich jak strony internetowe i media społecznościowe
- braniem udziału w projektach o potencjale nagrodowym jak i projektach „newbizowych”
- przygotowywaniem prezentacji kreatywnych, w tym przetargowych
- prezentowaniem swoich pomysłów przed klientami