Nasza współpraca z Mazowieckim Instytutem Kultury rozpoczęła się od raportu dotyczącego strategii komunikacyjnych rożnych instytucji kultury z województwa mazowieckiego. Odpowiadaliśmy za audyt stron internetowych oraz profili facebookowych wybranych instytucji.
W ramach nowego wspólnego projektu, przeprowadziliśmy warsztaty strategiczne dla MIK-u, które były wprowadzeniem do szkolenia z komunikacji w obszarze mediów społecznościowych oraz odświeżenia identyfikacji wizualnej.
Warsztaty w formie online trwały trzy dni. Było intensywnie! Ze strony MIK-u uczestniczył zespół z nową Dyrektor, Magdaleną Ulejczyk na czele. Za przeprowadzenie warsztatów z naszej strony odpowiadali Maciej Leonard Żybula, nasz CEO i założyciel Bees & Honey, twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku, oraz Michał Chrościcki, Account Bees & Honey i strateg marketingowy z wieloletnim doświadczeniem.
Wspólne spotkania pozwoliły od podstaw przepracować założenia marketingowe, w tym cele, grupy odbiorców, klucze wartości marki oraz potrzeby i oczekiwania instytutu. W efekcie końcowym, oprócz nowych założeń strategicznych i komunikacyjnych, MIK uzyskał projekt odświeżonego logotypu oraz niezbędne materiały w nowej identyfikacji wizualnej.
Jak wypowiedzieli się członkowie zespołu MIK: „Stratedzy Bees & Honey bardzo uważnie wsłuchiwali się w naszą wizję Mazowieckiego Instytutu Kultury, ale także w codzienne wyzwania naszej komunikacji. Proponowane przez siebie działania oparli mocno na najważniejszych aspektach tożsamości marki i instytucji. Dobrali odpowiednie narzędzia, które pomogły nam ustrukturyzować naszą wielowątkową i wielokanałową komunikację do niezwykle zróżnicowanych grup odbiorców. Pomogli właściwie wydobyć najważniejsze wektory działań i osadzić je w przestrzeniach, w których nasz głos będzie najlepiej słyszalny”
Od strony Pszczół głos zabrał również lider projektu, Michał Chrościcki: „Praca z MIK-iem nie była naszą pierwszą realizacją w obszarze kultury, ale okazała się być zdecydowanie najbardziej wielopłaszczyznową. Dotknęliśmy misji i celów funkcjonowania organizacji, przekładając je na kierunki działań w nowej rzeczywistości. Apetyt na coraz śmielsze wyzwania rósł w miarę wspólnych prac – cieszymy się, że mogliśmy wesprzeć instytut w ich ambitnych planach i działaniach”.