Co za newsy!

Nagroda dla Bees & Honey w Genius Universitatis

Rzeźby w okularach przeciwsłonecznych, robotyczny przycisk do papieru, planszówka, w której zbudujecie swój uniwerek i złowieszcze kleszcze. Co mają wspólnego? Geniuszy, którzy stoją za tymi pomysłami. To przykłady projektów wyróżnionych w tegorocznej edycji Genius Universitatis. Nasza kampania dla WPiA UW zgarnęła 3. miejsce w kategorii „Kampania w mediach społecznościowych”! Na czym polega konkurs, z kim […]

Inkluzywne historie i herstorie

Inclusive marketing to marketing włączający i taki, który nikogo nie wyklucza. Obejmuje działania przedstawiające świat w całej jego różnorodności oraz wielowymiarowości. Za prekursora inkluzywnego marketingu uważa się włoską markę United Colors of Benetton, która od początku istnienia miała w swoje DNA wpisaną inkluzywność. W 1990 roku wywołała sensację, prezentując plakat przedstawiający homoseksualną parę – czarnoskórą […]

Pszczela asysta podczas Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Katarze 2022

Zostaliśmy agencją partnerską oficjalnego nadawcy FIFA Katar w Polsce, czyli Biura Reklamy TVP. Masz okazję kupić u nas przestrzeń reklamową na tegoroczne piłkarskie mistrzostwa!  20 listopada rozegra się pierwszy mecz tegorocznego mundialu. Jest to niezwykle emocjonujące wydarzenie o milionowej widowni, a zarazem idealna szansa, aby efektywnie zareklamować swoją markę. Taką okazję oferuje Bees & Honey, […]

EasySend wybrał agencję Bees & Honey

Fintech EasySend zajmujący się międzynarodowymi przelewami pieniężnymi nawiązał współpracę z agencją Bees & Honey, która będzie odpowiadała za opracowanie strategii komunikacyjnej 360 i wspieranie rozwoju firmy na międzynarodowych rynkach. EasySend jest doświadczonym graczem na rynku transferów pieniężnych, który rozpoczął swoją działalność wychodząc naprzeciw potrzebom polskich emigrantów w Wielkiej Brytanii w 2006 r. W kolejnych latach […]

Bees & Honey leci w turkus

Rozwój jest dla nas ważny. Chcemy, aby w naszym ulu wszyscy czuli się dobrze i rozwijali swoje talenty. Od samego początku dążyliśmy do tego, by stać się agencją turkusową, jednak to w tym roku zdecydowaliśmy się podjąć konkretne kroki w tym kierunku. Dlatego właśnie nawiązaliśmy współpracę z ecoCoachami, z Markiem Wzorkiem na czele, którzy wiedzą […]

Don’t make ads, make TikToks?

Tik tak, tik tok, tik tak, TikTok… Kto jeszcze nie słyszał, kto jeszcze nie widział? Zapewne większość z Was ma już za sobą pierwsze zetknięcie z TikTokiem. A dzisiaj przylatujemy do Was z ciekawostkami z życia tej platformy. Przegląd statystyk Aplikacja mobilna bazuje na krótkich materiałach wideo. Powstała we wrześniu 2016 roku, natomiast już w […]

Kolejna realizacja dla Mazowieckiego Instytutu Kultury

Nasza współpraca z Mazowieckim Instytutem Kultury rozpoczęła się od raportu dotyczącego strategii komunikacyjnych rożnych instytucji kultury z województwa mazowieckiego. Odpowiadaliśmy za audyt stron internetowych oraz profili facebookowych wybranych instytucji.  W ramach nowego wspólnego projektu, przeprowadziliśmy warsztaty strategiczne dla MIK-u, które były wprowadzeniem do szkolenia z komunikacji w obszarze mediów społecznościowych oraz odświeżenia identyfikacji wizualnej. Warsztaty […]

Project Management Days 2021

22-24 kwietnia odbyła się XV edycja największej konferencji studenckiej w Polsce, Project Management Days, organizowana przez Studenckie Koło Naukowe Zarządzania Projektami przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Jako Bees & Honey wspieraliśmy wydarzenie partnerstwem honorowym, obok Procter and Gamble Polska w roli partnera głównego. Co roku pojawiają się nie tylko studenci, ale i ludzie ze […]

Trendy graficzne w social mediach

Jak uniknąć przescrollowania naszego postu w social mediach? Przyciągającą wzrok grafiką! Zapoznajcie się z aktualnymi trendami graficznymi, które umiejscowią Waszą markę w świadomości odbiorców. Gradienty Ale nie te szkolne, które kojarzymy z Powerpointem. Za dzisiejszymi gradientami stoją stonowane, pastelowe barwy i ziarniste faktury. Są wykorzystywane głównie jako tło do cytatów dzięki swoim tonalnym przejściom i […]

Jak rozkochać w sobie fanów w 2021 roku? Poznaj 5 kluczowych obszarów, na które warto zwrócić uwagę działając w mediach społecznościowych

W styczniu 2020 roku w Polsce Facebook posiadał 18,6 mln użytkowników, a Instagram 7,2 mln. W ciągu roku ich liczba wzrosła do 21,6 mln dla Facebooka i 9,6 mln dla Instagrama, według danych Napoleoncat. Wraz z rosnącym zasięgiem mediów społecznościowych, z każdym kolejnym rokiem zwiększają się również oczekiwania ich użytkowników. Przez pandemię niemal w ciągu […]

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.