Audyt marki lub kampanii

Audyt marki i kampanii służy do analizy dotychczasowych działań wizerunkowych. Pozwala określić, czy przyjęte sposoby kreowania wizerunku realizują wyznaczone cele biznesowe. Wskazuje też, czy brak odpowiedzi konsumentów na ofertę wynika za słabego wyróżnienia marki, lepszego wizerunku konkurencji czy z rozminięcia się z potrzebami klientów.

Wykorzystaj swoje silne strony!

Dodaj do koszyka

Audyt marki lub kampanii

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz, żeby wizerunek Twojej marki lub prowadzone kampanie przyczyniały się do rozwoju Twojego biznesu?

Nie masz przekonania, że działania komunikacyjne Twojej marki odbywają się z korzyścią dla firmy?

Postaw na ekspertów!

Dzięki audytowi Twoich działań wizerunkowych wskażemy możliwości rozwiązania kluczowych przeszkód w budowaniu silnej marki. Z naszej wiedzy korzystały już m.in. Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce, Komenda Główna Policji, Agencja Nieruchomości Rolnych, Narodowe Centrum Kultury czy Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Zbudujesz silną markę, która będzie motorem sprzedaży Twoich produktów i usług lub nośnikiem idei.

Otrzymasz zbiór rekomendacji, które pozwolą Ci spojrzeć krytycznie na realizowane działania wizerunkowe i wprowadzić konieczne zmiany.

Znajdziesz wyróżnik marki i dowiesz się, co klient najbardziej ceni w Twoim podejściu i ofercie.

Zbuduj silny wizerunek marki!

ZAMÓW audyt marki i kampanii
POBIERZ OPIS PDF Dodaj do koszyka

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.