Rebranding firmy

Rebranding firmy to znaczna modyfikacja któregoś lub wszystkich elementów składowych marki. Głównym celem rebrandingu jest „odświeżenie” marki – nadanie jej nowych cech, modyfikacja oferty czy  zmiana identyfikacji wizualnej. Wszystko po to, by osiągnąć lepszą pozycję marki na rynku.

Postaw na nowe otwarcie!

Dodaj do koszyka

Rebranding firmy

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz odświeżyć wizerunek swojej firmy, by zwiększyć wyniki sprzedaży?

Czujesz, że dotychczasowy branding nie jest dostosowany do aktualnej sytuacji rynkowej?

Postaw na ekspertów!

Rebranding to skomplikowany i wieloetapowy proces. Przeprowadzimy go za Ciebie, zaczynając od analizy sytuacji wyjściowej, przygotowując jego założenia, proponując system identyfikacji wizualnej oraz wdrażając zmiany. Wszystkie te etapy przetestowaliśmy na własnej skórze przekształcając się z Social Art w Bees & Honey.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Zaczniesz zarabiać więcej, dostosowując markę do nowych wymagań rynkowych.

Odświeżysz wizerunek firmy, sięgając po nowoczesne trendy projektowe i komunikacyjne.

Angażując swoich pracowników w proces zmian, dasz im nową energię do działania i wzmocnisz ich motywację.

Zmień się na lepsze!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.