Strategia komunikacji 360

Strategia komunikacji 360 to kompleksowe założenia dotyczące tego, w jaki sposób marka powinna mówić o sobie i swoich produktach w wielu kanałach reklamy. Komunikacja 360 musi być przede wszystkim dobrze zaplanowana, by uzyskać efekt synergii działań. Składa się na nią m.in. określenie kontekstów komunikacyjnych, tone of voice czy Big Idea.

Otocz konsumentów swoim komunikatem!

Dodaj do koszyka

Strategia komunikacji 360

Sprawdź, czy to dla Ciebie!

Chcesz skutecznie docierać do konsumentów wieloma kanałami?

Chcesz, żeby komunikacja Twojej marki tworzyła spójny wizerunek?

Postaw na ekspertów!

Kompleksowe podejście do komunikacji daje większe możliwości i pomaga tworzyć spójny obraz marki. Wiemy, jak w gąszczu narzędzi i kanałów wybrać najlepsze dla danej kampanii. Dowodem są nagrody dla naszych klientów, m.in. Diament Forbesa dla Zdrofitu i Genius Universitatis dla Uczelni Łazarskiego.

Uzyskaj wachlarz korzyści!

Zwiększysz skuteczność swoich działań dzięki wielokanałowemu dotarciu do grupy docelowej.

Zaplanujesz komunikację swojej marki we wielu kanałach, zyskując efekt synergii prowadzonych działań.

Otrzymasz kompleksowy plan marketingowy, zakładający wykorzystanie szeregu narzędzi komunikacji z aktualnymi i nowymi klientami.

Docieraj do klientów wieloma kanałami!

ZAMÓW strategię komunikacji 360!
POBIERZ OPIS PDF Dodaj do koszyka

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.