Bees & Honey
360 | digital agency
Jesteśmy jedną z 3 najchętniej obserwowanych na FB agencji w Polsce! Wyróżniają nas: mocne nastawienie na efekty, znajomość psychologii zachowań konsumentów oraz wyjątkowe kompetencje, dzięki którym tworzymy wyrazistą i skuteczną komunikację.
Działamy sprawnie, jak przystało na pracowity zespół. Podzielamy wartości współtworzenia, dialogu, uważności na siebie i świat dookoła. Uwielbiamy to, co robimy! Dlatego jesteśmy tak zaangażowani, inicjatywni i nieustannie poszukujący smacznych rozwiązań.
Maciej Leonard Żybula
Założyciel agencji Bees & Honey (wcześniej Social Art). Od kilkunastu lat związany z branżą reklamową. Współtwórca popularności Serca i Rozumu w Internecie.
Wykładowca akademicki z zakresu marketingu i digital w SGH i Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina w Warszawie. Prawnik i ekspert od prawa autorskiego. Pasjonat reklamy i manager. Twórca strategii marketingowych i konceptów kreatywnych dla marek na polskim i światowym rynku.
Związany przez lata z kulturą i teatrem. Dusza towarzystwa. Pochłania go wszystko, co robi, nie boi się nowych wyzwań. Uwielbia kino, bieganie, rower, judo, góry i brytyjskie poczucie humoru.
Karolina Żybula
Współzałożycielka Bees & Honey (wcześniej Social Art). Psycholog kliniczny i sądowy, trener biznesu, specjalizuje się w tematyce komunikacji, reklamy, profilaktyki antyalkoholowej i zdrowia psychicznego. Odpowiedzialna za HR i zarządzanie.
Najważniejsi dla niej są ludzie. Uważa, że każde doświadczenie w życiu czegoś uczy i sama ciągle chce się rozwijać. Chce, żeby firmę tworzyli ludzie zaangażowani, którzy lubią swoją pracę i szukają wyzwań.
Zorganizowana, nastawiona na rozwiązania, szczera. Lubi jak się dzieje. Prywatnie mama. Lubi podróże, śmiech, włoskie jedzenie i wiosnę.
Tomasz Chrzanowski
Wywodzący się z branży retail. Przez osiem lat związany z międzynarodową siecią sklepów Office Shoes, gdzie nadzorował wprowadzenie oraz rozwój brandu na polskim rynku. Współodpowiedzialny za dystrybucję wielu marek obuwniczych, m.in. Skechers, Diesel, Lakai.
Dzięki doświadczeniu sprzedażowemu i wiedzy marketingowej lepiej rozumie potrzeby klientów Bees & Honey. Znajduje rozwiązania, które pomagają im osiągać zakładane cele biznesowe.
Odpowiedzialny i komunikatywny. Dane słowo jest dla niego największą wartością. Prywatnie fan fantastyki oraz piłki nożnej, w których znajduje chwilę relaksu i wytchnienia dla ciała i umysłu.
Maciej Robak
Kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobywał w spółkach K2 oraz iGroup. Pracował m.in. dla Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PZU, Decathlon, Radio Złote Przeboje, Disney, Carrefour, Durex, Teatr Wielki Opera Narodowa, CD Projekt RED, Soplica, DUKA, Ikea, Kubuś (Maspex), Bank BPH, Volkswagen, Volvo, Medicover, Grupa Żywiec.
W 2019 roku wybrany przez prestiżowe czasopismo reklamowe "Lurzerz Archive" do grona "Top 200 digital artist worldwide".
Prywatnie jest przedsiębiorcą i startupperem... z sukcesami. Finalista konkursu "Impuls do biznesu" - Top 10 Puls biznesu w 2018 roku.
Maciej LeonardŻybula
prezes zarząduKarolinaŻybula
członek zarząduTomaszChrzanowski
new business managerMaciejRobak
dyrektor kreatywnyOur ideas bring you honey!
Tak jak pracowite pszczoły tworzą swój gęsty, złocisty miód,
tak my kreujemy rozwiązania – aby Twoja firma obficie zarabiała.
Staniemy na skrzydłach, żeby wskutek naszych działań
również do Twojej kieszeni spłynęło jak najwięcej słodyczy!
Od 2010 r. pomagamy realizować biznesowe cele największym markom.
W trakcie kompleksowej obsługi sieci Zdrofit firma ta otrzymała Diament Forbesa,
a ilość jej klubów wzrosła z 13 do 67.
Słynne postaci Serca i Rozumu marki Orange doprowadziliśmy do 1 mln fanów
na FB. A Uczelni Łazarskiego pomogliśmy bez trudu zrekrutować 1200 polskich i 300 zagranicznych studentów oraz zdobyć 2 branżowe nagrody.