Po niemal 10 latach działalności Social Art zmieniamy się w Bees & Honey. To nie tylko zmiana nazwy, ale kompletny rebranding firmy, nowe logo i claim marki. Nasz key visual to niesamowity świat miodnych pomysłów, które u nas, w Bees & Honey powstają.
Co pszczoły i miód mają wspólnego z reklamą? Okazuje się, że analogii jest całkiem dużo! Tak jak pracowite pszczoły tworzą swój gęsty, złocisty miód, tak my kreujemy rozwiązania – aby nasi klienci obficie zarabiali. Zobaczcie, jak to sobie wszystko wykombeenowaliśmy!
PROBLEM
Po niemal 10 latach obecności w branży reklamowej okazało się, że robimy dużo więcej niż mówi o nas nasza nazwa. Zaczynaliśmy od pracy przy kampanii Serca i Rozumu. Wyrośliśmy i zbudowaliśmy swoją renomę na działaniach w mediach społecznościowych. Nazwa Social Art idealnie tu pasowała. Jednak już od lat działaliśmy dużo szerzej, prowadząc kampanie 360 i wspierając naszych klientów na wielu polach. Mamy spore doświadczenie, ale i apetyty na więcej. Chcieliśmy to pokazać także w naszym brandingu.
INSIGHT
Miód powszechnie nazywany jest płynnym złotem, a spożywanie go od wieków kojarzyło się z nieśmiertelnością i dostatkiem. Pszczoły są z kolei znane ze swojej pracowitości. Zbitek słów „bees and honey” w slangu oznacza „money”.
IDEA
Jesteśmy pracowitym zespołem, którego działania przynoszą efekty. Nasza agencja jest jak rodzina pszczół, które z zaangażowaniem pracują na to, co najpyszniejsze. Tworzymy miodne, wartościowe kreacje, które przynoszą naszym klientom wyniki i pieniądze.
ROZWIĄZANIE
Świat przyrody jest od wieków punktem odniesienia, źródłem łatwo dekodowalnej symboliki, a natura jest bliska wartościom naszej firmy.
Claim “Our ideas bring you money, honey” to obietnica rozwiązań, które przynoszą duże zyski. Proces powstawania miodu stał się dla nas analogią procesu kreatywnego i od tego wszystko się zaczęło.
1. STRATEGIA: codziennie wyfruwamy z naszego ula w poszukiwaniu reklamowego nektaru. Zbieramy insighty i inspiracje, z których powstają miodne rozwiązania. Działamy sprawnie i zgodnie z dobrze opracowanym podziałem ról. To żmudny, ale bardzo ważny etap naszej pracy. Gdy wracamy do ula, dzieje się magia.
2. KREACJA: to najcenniejsze, co mamy do zaoferowania naszym klientom – na tym etapie zmieniamy nektar w pyszny miód. W trakcie miodobrania tworzymy niezapomniane kreacje – nie ma co ukrywać, że po prostu kochamy to, co robimy. Za każdym razem nasz miód jest wyjątkowy, ma niepowtarzalny smak i kolor.
3. MEDIA: nawet najlepszy miód potrzebuje odpowiedniej ekspozycji, by docenić w pełni jego wartość. W świetle reflektorów zaczyna się mienić, skrzyć na tysiące odcieni i powoduje, że nikt mu się nie oprze. Nasi mediowcy wiedzą, jak dobrze eksponować zalety marki, by klient mógł sprzedawać więcej i błyszczeć jeszcze jaśniej.
4. OBSŁUGA MARKI: gdy stworzymy już wystarczająco dużo pysznego miodu, z przyjemnością dzielimy się nim z naszymi klientami. Zapewnimy kompleksową obsługę, tak, by marki naszych klientów mogły każdego dnia rosnąć w siłę, podlewane naszymi miodnymi kreacjami. Chcemy, by w ogródkach naszych klientów stale kiełkowały pomysły na świetne kampanie.
Na tych filarach oparliśmy naszą kompleksową ofertę i cały storytelling.
WDROŻENIE
Logotyp marki narysowany odręcznym krojem pisma wpisuje się w kształt heksagonu. Znak jest podzielony na dwie części: brązowe „Bees&” oraz żółte „Honey”. Litera „y” zakończona jest kroplą miodu.
Nasz key visual przedstawia miodny świat pełen magicznych postaci. Rekin jeżdżący rowerem, rakieta w formie marchewki czy arbuz w koronie – u nas wszystko jest możliwe! Idea „think out of the box” realizuje się u nas w 100%.
Powstała także nowa strona www, na której znajdują się zarówno informacje o nas, case studies i realizacje, newsy, jak i sklep z produktami naszej agencji! Potrzebujesz tylko płatnej reklamy, analizy konkurencji, a może nowego brandingu? Wybierz z naszych kart produktów lub skontaktuj się z nami mailowo czy telefonicznie. Na pewno znajdziemy sposób, by kreatywnie rozwiązać Twoje zadanie biznesowe.
Nasz branding wdrożyliśmy również na materiałach wewnętrznych, szablonach prezentacji i gadżetach, a pszczeli świat wypełnił także nasze biuro na Saskiej Kępie!
MIÓD
Ten rozdział naszej historii chcemy stworzyć razem z Tobą. Już dostajemy skrzydeł na myśl o współpracy!