Realizacja:

E.Leclerc – o obsłudze klienta i dobrej moderacji

Nasza współpraca z marką E.Leclerc liczy już ponad 7 lat. To efekt zaufania, którym klient codziennie nas darzy. Komunikacja marki koncentruje się na bieżącej obsłudze użytkowników, którzy odwiedzają sklepy w wielu lokalizacjach, oraz prezentowaniu im najnowszej, najbardziej atrakcyjnej oferty.

Wyzwanie

Stworzenie Biura Obsługi Klienta w mediach społecznościowych, czyli dotarcie do lokalnych klientów ogólnopolskiej sieci sklepów i udzielenie im wsparcia w social mediach, bez względu na miejsce, w którym dokonują zakupów.

Insight

Sklep jest zaangażowany w lokalną społeczność – klienci tej sieci dokonują swoich codziennych zakupów w ulubionych miejscach, gdzie znają jakość produktów i są na bieżąco z ofertą. Korzystają również z social mediów i oczekują szybkiego oraz całościowego obsłużenia.

Rozwiązanie

Nasze działania dla marki E.Leclerc oparliśmy na dwóch kluczowych filarach. Pierwszym jest bycie blisko klienta, dostarczanie mu bieżących informacji o ofercie. Drugi to natomiast możliwość bezpośredniego kontaktu na linii marka-klient, aby profil sieci sklepów w mediach społecznościowych był na wyciągnięcie ręki użytkowników.

Wdrożenie

Budujemy społeczność lokalnych sympatyków marki. W codziennej komunikacji przedstawiamy, w sposób przyjazny klientom, szeroką ofertę sklepów i aktualne promocje (cross-promocje – online i offline). Kluczową formą przekazu są produktowe karuzele, które dostarczają informacji o ofercie, jak również inspirujące filmy z przepisami i ciekawe pomysły na co dzień. Przykładając dużą uwagę do obsługi klienta, staliśmy się dla klientów E.Leclerc social mediowych Biurem Obsługi Klienta. Dzięki kreatywnej moderacji i profesjonalnej obsłudze zapytań, marka jest bliżej użytkownika, jego sprawom i problemom. Koncentracja na użytkownikach przełożyła się na odczytywanie potrzeb, trendów i oczekiwań względem prowadzonej komunikacji E.Leclerca.

Miód

Od 7 lat aktywnie budujemy i obsługujemy społeczność klientów E.Leclerc. Aktualnie profil posiada ponad 31 000 followersów, a każdego miesiąca nasza komunikacja dociera do ponad 200 tysięcy użytkowników, mieszkających w pobliżu lokalnych sklepów E.Leclerc.

Codziennie jesteśmy blisko klientów, komunikując im aktualności z oferty i prowadząc efektywny dialog. W odpowiadaniu na zapytania użytkowników, notujemy 100% skuteczność wg miesięcznych raportów Sotrendera.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.