Wieloletnia współpraca z jedną z najbardziej kultowych marek spożywczych na świecie to dla nas ogromna przyjemność. W końcu nic nie cieszy tak, jak powracający klient.
Z marką Heinz współpracujemy od 2017 roku. W tym czasie tworzyliśmy materiały do punktowej komunikacji w mediach społecznościowych oraz przeprowadzaliśmy kilka aktywacji konsumenckich czy konkursów. Marka nie prowadzi stałej komunikacji w social media, publikacje związane są raczej z akcjami konsumenckimi, jubileuszami czy specjalnymi edycjami produku.

Od lat tworzymy dla Heinza smaczne kreacje, które mocno lokują produkt i markę. Ostatnią przeprowadzoną przez nas kampanią był „Nalot na gastro!”. Akcja polegała na promocji 10 lokali gastronomicznych z całego kraju współpracujących z marką Heinz. Kampania zachęcała Polaków do odwiedzenia ulubionych lokali gastronomicznych. Heinz pokazał w ten sposób, że nie opuścił swoich partnerów w tym trudnym czasie i wspiera branżę HoReCa. Więcej o tej realizacji przeczytacie na naszej stronie.