Realizacja:

InterRisk – inne podejście do ubezpieczeń

Naszym zadaniem było zwiększenie rozpoznawalności InterRisk na rynku, zwiększenie zainteresowania produktami marki oraz wyróżnienie komunikacji na tle konkurencji.

Dla klienta prowadziliśmy komunikację na Facebooku, realizowaliśmy kampanię mediową na FB oraz SEM.

W komunikacji postawiliśmy na wyróżnienie wartości komfortu w opozycji do konkurencji, skupiającej się na komunikowaniu bezpieczeństwa. Komfort zapewniają klientom ludzie InterRisk (pracownicy, agenci, brokerzy, partnerzy), którzy są przedstawiani na grafikach jako małe, niemal niewidoczne, postaci, które zawsze są w pobliżu. Oryginalne kreacje pomogły nam zrealizować postawione przez klienta cele.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.