Case Study: Kompleksowe stworzenie marki

MODERNOFF: od podlaskiej stolarni do marki wnętrzarskiej premium

Naszym zadaniem było stworzenie marki wnętrzarskiej premium. Zbudowaliśmy brand Modernoff od podstaw: od nazwy, logotypu, identyfikacji wizualnej, przez stworzenie strony internetowej, materiałów drukowanych, aż po wprowadzenie z sukcesem na rynek.

Czy wnętrzarskie marki premium mają szanse na powodzenie w Polsce? Czy klienci są w stanie zapłacić więcej za piękno na lata? Gdy zagwarantuje się im indywidualne podejście do każdego projektu, najwyższą jakość i prostą konfigurację produktu, to sukces sam puka do… drzwi.

PROBLEM

Naszym zadaniem było kompleksowe stworzenie brandu, który przekona konsumentów do wydania większych pieniędzy na designerskie, wysokiej jakości drewniane drzwi zamiast kupowania tanich produktów oferowanych przez sieciówki. Ważne było dla nas stworzenie eleganckiego, nowoczesnego i designerskiego brandingu, który stanie się potwierdzeniem jakości produktów oferowanych przez tę markę.

INSIGHT

Produkty tworzone ręcznie i na zamówienie w polskich firmach to gwarancja wysokiej jakości i ciekawego designu. To, co odstrasza konsumentów od współpracy z projektantami, to skomplikowany proces zamówienia i realizacji oraz potrzeba fachowej wiedzy. Dlatego konsumenci wybierają proste rozwiązania, które oferują im sieciówki, godząc się na powtarzalność i niższą jakość.

ROZWIĄZANIE

Zbudowaliśmy nowoczesną, autentyczną i opartą na szacunku do rzemiosła markę, która gwarantuje niepowtarzalny design, najwyższą jakość produktów i wykończenie z dbałością o detale. Przewagę nad konkurencją daje uproszczony proces konfigurowania drzwi, który jest ważnym etapem kontaktu z klientem. Szczególną uwagę przykładaliśmy do warstwy tekstowej wszystkich materiałów. Cały proces konfiguracji drzwi został napisany językiem przystępnym dla odbiorcy.

WDROŻENIE

Stworzyliśmy od podstaw cały branding dla Modernoff. Rozpoczęliśmy od analizy otoczenia rynkowego i stworzenia strategii. Nazwa, logotyp i cała identyfikacja wizualna umiejscawiają markę na rynku produktów premium. Sygnet nawiązuje do słojów drewna, a w połączeniu z nazwą może być mylony ze znakiem Copywright ©. Oba skojarzenia są dla nas pożądane. Pierwsze – oczywiste, drugie – sugerujące, że produkt jest autorskim dziełem artysty.

Na potrzeby strony internetowej, materiałów drukowanych i komunikacji w Internecie wykonaliśmy sesję zdjęciową z aranżacjami produktów. Zaprojektowaliśmy i wyprodukowaliśmy katalogi oraz broszury wspierające pracę handlowców, a także stworzyliśmy stronę internetową z funkcją kreatora. Na końcu opracowaliśmy i wdrożyliśmy z sukcesem kampanię SEM.

MIÓD

Stworzyliśmy kompletną, wyrazistą i wyróżniającą się na rynku markę wnętrzarską. Zerwaliśmy ze stereotypem podlaskiej stolarni jako mało nowoczesnego miejsca z wątpliwej jakości produktami. Od początku działalności Modernoff cieszy się licznymi zamówieniami od osób prywatnych i instytucji oraz rozwija swoją ofertę o tworzenie mebli na zamówienie.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.