Od startu kampanii w lipcu 2010 przez 2 lata byliśmy agencją wspierającą działania Serca i Rozumu. Tworzyliśmy unikalny content, aplikacje, a także realizacje w zakresie social mediów i offline’u.
Serce i Rozum to dwoje najbardziej rozpoznawalnych brand hero w polskich mediach. Maskotki zdecydowanie ociepliły wizerunek Telekomunikacji Polskiej – co było zresztą głównym zadaniem kampanii.
PROBLEM
Zadaniem, które przed nami stanęło, było wsparcie szeroko zakrojonych działań w ramach kampanii Serce i Rozum dla Telekomunikacji Polskiej (później Orange). Celem było stworzenie interakcji na najwyższym poziomie z Fanami on-line i off-line.
INSIGHT
Ludzie podejmują decyzje zakupowe zarówno na poziomie racjonalnym, jak i emocjonalnym. Serce i Rozum wcielili się w te dwa głosy każdego konsumenta.
ROZWIĄZANIE
Ważne dla rozwoju popularności Serca i Rozumu było wyjście z inicjatywami z online’u do offline’u. Popularność bohaterów w telewizji miała swoją kontynuację w Internecie, konieczne jednak było wyjście do ludzi w realnym świecie. Zadbaliśmy o interakcję z fanami na najwyższym poziomie i spójny przekaz na każdym polu komunikacji. Działania w offline’ie miały być też ukłonem w stronę wiernych fanów, by poczuli się oni ważni i docenieni.
WDROŻENIE
Maskotki Serce i Rozum z telewizji i Internetu wyszły więc do ludzi. W postaci wcieliło się dwóch animatorów, którzy wyruszyli w dwuletnią podróż po Polsce. Pozwoliło to na nawiązanie bliskich relacji z fanami, a także tworzenie unikalnego materiału na potrzeby kampanii. Połączyliśmy komunikację bezpośrednią z działaniami na Facebooku. Stworzyliśmy aplikację w formie mapy, na którą składały się zdjęcia fanów SiR zrobione podczas podróży po Polsce. W ten sposób świętowaliśmy milionowego fana na profilu FB i rozwijaliśmy więź z fanami.
MIÓD
Podczas trasy z Sercem i Rozumem po Polsce odwiedziliśmy ponad 100 miejscowości, przejechaliśmy ponad 100 tys. km i spotkaliśmy dziesiątki tysięcy fanów. Nasze działania i tworzony content był ważnym elementem rozwoju fanpage’a Serca i Rozumu. Razem zdobyliśmy 1,5 mln obserwujących! Czegoś takiego nie było wcześniej w polskim Internecie! Dwoje sympatycznych bohaterów zmieniło na stałe wizerunek TP i zadomowiło się w kulturze masowej, nawet po zakończeniu kampanii. Dla nas był to niezwykły początek w tej branży. Wkrótce potem powstał Social Art!