Realizacja:

Słodkie Hawo: kiedy lokalna marka wkracza do Internetu

Rozpoczęliśmy współpracę ze Słodkim Hawo w połowie 2020 roku. Firma, znana lokalnie już od dłuższego czasu, wraz ze swoim rozwojem postanowiła odświeżyć wizerunek i rozpocząć działania w Internecie.

Problem

Marka była rozpoznawalna głównie w starszej, stałej grupie klientów, a sprzedaż jej produktów odbywała się w sklepach stacjonarnych.

Insight

Ręcznie wytwarzane produkty są doceniane przez szeroką grupę odbiorców, szczególnie w kontekście paczek prezentowych.

Rozwiązanie

Odświeżenie wizerunku marki i opracowanie całościowej koncepcji na sprzedaż online przyczyni się do rozszerzenia grupy docelowej, w kanałach nie tylko tradycyjnych, ale i online.

Wdrożenie

Zaczęliśmy od rebrandingu, aby silniej podkreślić kluczowe wartości marki i produktów. Zmiana logo pociągnęła za sobą metamorfozę wizualną, razem z designem opakowań. Całość miała na celu nawiązanie do tradycji, rodziny i lokalności firmy, przy jednoczesnym odczuciu, że jest to marka premium. Dlatego logo zaprojektowaliśmy odręcznym pismem, które podkreśla rękodzielniczy charakter słodyczy. Jeśli chodzi o kolorystykę – kluczową rolę gra fiolet i zdesaturowana purpura.

Poczta Słodyczowa

Słodycze marki Słodkie Hawo wybierane są często na przekąski i prezenty z okazji różnych okoliczności. Podczas wspólnych warsztatów powstał koncept Poczty Słodyczowej – oferty skierowanej do klientów online. Zabieg ten miał na celu dostarczanie adresatom boxów ze słodyczami jako gotowych upominków dla sympatyków marki i ich ręcznie wyrabianych produktów. Byliśmy odpowiedzialni nie tylko za ideę, ale również jej realizację!

Media społecznościowe

Nowy wizerunek marki jest spójny wizualnie i konceptualnie również w mediach społecznościowych Słodkiego Hawo. W codziennej  komunikacji marki szczególny nacisk położono na okoliczności i święta, które skłaniają osoby do kupowania ulubionych smakołyków.  Wszystkie zmiany zostały przyjęte z dużym entuzjazmem!  

Zadbaliśmy o każdy detal

Nie tylko sklep i media społecznościowe odpowiadają za wizerunek Słodkiego Hawo. To również wizytówki, koperty, firmowe kartki i stopki mailowe, które konstytuują markę w świadomości klientów.

Miód

W ciągu pół roku udało się przeprowadzić kompletny proces rebraningowy, wraz z budowa nowej strony internetowej z funkcjonalnościami e-commerce oraz rozpocząć  stałą komunikację w mediach społecznościowych. Poczta Słodyczowa w ciągu 3 pierwszych miesięcy istnienia doprowadziła do sprzedaży ponad 340 produktów. To pokazuje, że koncept został bardzo pozytywnie przyjęty, szczególnie w czasach pandemii, gdy wszyscy spędzali większość swojego wolnego czasu w domach.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.