Greatness, czy jak lubimy ją tłumaczyć w social mediach, które stworzyliśmy dla marki TCL Mobile, epickość to życie na maksa. Nasi odbiorcy potrafią wycisnąć 101% z każdej możliwości i takie są też sprzęty chińskiej marki. Wystarczyło jedynie przekonać młodych i niezależnych, że oni + TCL = perfect match!

Wyzwanie
Zbudować „od zera” rozpoznawalność oraz zaangażowaną społeczność wokół marki TCL Mobile, która w Polsce była kojarzona głównie z telewizorami. W atrakcyjny i kreatywny sposób przedstawić fanom smartfony, tablety, smartwatche oraz routery marki, ich zalety i funkcje. Narobić trochę buzzu na Facebooku i Instagramie, ale także przekonać internautów, że sprzęty TCL pomogą im w pełni wyrazić siebie. W końcu to pszczoły lubią najbardziej.
Insight
Grupą docelową marki są młodzi, niezależnie myślący ludzie, głodni nowych wrażeń i doświadczeń. Nie podążają bezmyślnie za stadem, a raczej sami są mikroinfluencerami w swojej grupie towarzyskiej. Wiedzą, że świat smartfonów nie kończy się na Samsungu czy Apple. Mają odwagę i ciekawość, potrzebne do sięgnięcia po nową markę na rynku. Oczywiście, o ile parametry sprzętu są dla nich atrakcyjne.
Rozwiązanie
Do naszej grupy docelowej bzyczymy ich własnym językiem – luźnym, zabawnym, czasem niemal slangowym. Każdy post opiera się na mikroinsighcie i jest ilustrowany miodną, kreatywną grafiką lub wideo. Naszą komunikację rozpoczęliśmy pod hasłem #DisplayGreatness, opowiadającym o tym, że sprzęty TCL są po to, aby umożliwić grupie docelowej dzielenie się tym, co jest jej bliskie. Gdy odbiorcy trochę już poznali produkty marki, hasło zostało zmienione na wezwanie do działania i inspirowania innych – #InspireGreatness.
Wdrożenie
Przez trochę ponad rok zbudowaliśmy społeczność liczącą niemal 6 tysięcy zaangażowanych fanów. I dotarliśmy do niemal 2 milionów użytkowników Facebooka. Sukcesem okazały się kampanie promujące konkretne produkty, takie jak Feature Phone TCL 3189. Ten „telefon do zadań specjalnych” został wyświetlony ponad 1,3 mln razy i wygenerował niemal 20 tysięcy przejść na stronę internetową TCL. Dużą popularnością cieszyły się także treści poświęcone FIFA 2022, które zostały zobaczone niemal 3 mln razy i wygenerowały 3790 reakcji.

Miód
Wiemy, jak robić miód, czyt. promować produkty TCL Mobile w kreatywny sposób. Świadczy o tym fakt, że to właśnie posty produktowe cieszą się w social mediach marki największą popularnością.