Realizacja:

Tesco Technology: pokaż nam stoisko na evencie, a powiemy Ci jaką firmą jesteś

Jak zaprojektować przestrzeń eventową w taki sposób, żeby wyróżnić Tesco Technology na tle innych firm IT, pomachać konkurencji z wysokiego progu i zwiększyć liczbę zatrudnień?

Wyszliśmy z założenia, że każdy detal ma znaczenie, a nawet najdrobniejsza rzecz jest wizytówką firmy. W szczegółach tkwi diabeł. Albo skuteczność.

Wyzwanie

Tesco Technology na tle konkurencji z sektora IT wciąż pozostaje mniej rozpoznawalną marką. Szczególnie w Krakowie, gdzie rynek firm technologicznych jest wysoko rozwinięty. Jak uświadomić ludzi z branży, że to innowacyjna firma IT, która dba o swoich pracowników?

Insight

„Chodzę na eventy IT, żeby podpatrzeć, co jaka firma może mi zapewnić. Chętnie podchodzę do tych stanowisk, które wyróżniają się na tle innych. To daje mi pewność, że skoro dbają o takie szczegóły, będą też w stanie zadbać o swoich pracowników”.

Rozwiązanie

Stworzenie przyjaznej i innowacyjnej przestrzeni, która będzie zapraszała potencjalnych pracowników do podejścia, zatrzymania się i porozmawiania o Tesco Technology. Wyróżnienie na tle konkurencji i udowodnienie, że stanowisko odzwierciedla solidne podejście firmy do pracowników.  

Wdrożenie

Przygotowaliśmy projekt stoiska na dwa eventy. Pierwszym wydarzeniem tego typu w całej historii polskiego Tesco Technology był Geecon (11-13 kwietnia 2022), na którym zbudowaliśmy komfortową przestrzeń trzymając się kolorów brandowych Tesco Technology, z fotelami i stolikiem, ledonem (pozdrawiamy Twórczywo!), ladą, telewizorem ze zmontowaną przez nas prezentacją o firmie oraz ścianką ze zdjęciami zespołu. Na drugi event, Devoxx (22-24 czerwca 2022), lekko zmodyfikowaliśmy stoisko, poszerzając przestrzeń i tworząc więcej miejsca do wspólnych rozmów.

Przestrzeń musiała być nie tylko spójna z brandem, ale również przyciągająca wzrok. Połączyliśmy funkcję informacyjną z towarzyską, a jednocześnie atrakcyjną dla oka. Całość spełniła swoją rolę: zainteresować, poinformować, przyciągnąć.

Działania dodatkowe

Nie samym jednak stoiskiem firma żyje. Przed eventami, w trakcie konferencji, jak i po komunikowaliśmy się w social mediach (LinkedIn i Facebook). Przygotowaliśmy również pomniejsze materiały – ulotki, materiał video złożony z prezentacji i przekładek oraz gadżety, jak skarpetki (kto nie kocha ładnych skarpetek?).

Miód

Naszym celem było uświadomienie ludzi z branży, że Tesco Technology jest stabilnym pracodawcą z ciekawymi, globalnymi projektami, u którego, poza dobrym wynagrodzeniem, grupa docelowa znajdzie również holistyczne podejście do pracy, realny wpływ na wewnętrzne procesy oraz możliwość wybrania narzędzi według własnego uznania.

Stoiska przygotowaliśmy wedle naszej wizji kreatywnej, zaakceptowanej wcześniej przez Klienta, którą udało nam się dokładnie odzwierciedlić i pomimo krótkiego czasu oraz napiętego harmonogramu – osiągnęliśmy nasz cel.

Obydwie konferencje, będące istotnym punktem styku z naszą konkretną grupą docelową, odwiedziło w sumie ok. 3 500 osób, co przełożyło się na wzrost zatrudnień w Tesco Technology. W szczegółach, jak design i przemyślana strategia stoiska, tkwi diabeł. Albo sukces.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.