Stworzenie plakatu dla ogólnopolskiej akcji #chornimyGINĄCEgatunki w ramach Tygodnia Misji Ogrodów Zoologicznych to był dla nas wyjątkowy projekt. Po pierwsze, bliski jest nam los zwierząt i zawsze gorąco wspieramy proekologiczne zachowania. Po drugie, był to pierwszy projekt sygnowany naszą nową marką – Bees & Honey.
Kluczowym komunikatem, który mieliśmy przekazać, było to, że zoo to nie jest cyrk czy schronisko dla zwierząt, a misją ogrodów zoologicznych jest ochrona ginących gatunków. Benchamrkiem do stworzenia kreacji były projekty polskiej szkoły plakatu.
Stworzone przez nas hasło: „poZOOry mylą” nie tylko idealnie przedstawiło sens kampanii, ale także nawiązywało do grafiki, na której w słonia zostały „wpisane” inne zwierzęta. Kolor plakatu został zaczerpnięty z Czerwonej Księgi Zagrożonych Gatunków, co nie tylko przyciąga uwagę, ale i doskonale uzupełnia przekaz.
Projekt po stronie klienta koordynowało Warszawskie Zoo, do akcji przyłączyło się jednak jeszcze 10 innych ogrodów zoologicznych z całej Polski. Plakaty znalazły się we wszystkich tych ogrodach, a grafika była wykorzystana także w social media oraz na wystawie w galerii „W-Z” przy Placu Zamkowym w Warszawie.