21 marca 2020 roku, po niemal 10 latach działalności, agencja digitalowa Social Art zmieniła nazwę na Bees & Honey. Przeszliśmy kompletny rebranding, tworząc nie tylko nowe logo, ale i cały świat marki. Nasz pomysł bazuje na storytellingu związanym z procesem powstawania miodu i życia pszczół.
Claim i filozofia marki
„Our ideas bring you money, honey” – claim marki obiecuje klientom Bees & Honey rozwiązania, które przynoszą duże zyski. Symboliki ze świata pszczół i miodu jest w tym pomyśle więcej.
Samo powstawanie miodu zostało porównane do procesu kreatywnego oraz do kolejnych etapów obsługi klienta. Gdy pszczoły wylatują z ula w poszukiwaniu nektaru i pyłku, odbywa się budowanie strategii – pracownicy agencji najpierw inspirują się i szukają insightów, by następnie z nich stworzyć dla klienta idealne rozwiązanie. To jednak ma szansę zaistnieć, gdy zostanie odpowiednio wyeksponowane przez media, tak jak miód zyskuje wraz z eleganckim opakowaniem. Sam miód zresztą smakuje za każdym razem nieco inaczej – tak jak różne są kreatywne pomysły agencji.
Logotyp jak plaster miodu i baśniowe KV
Tworząc logotyp i KV marki, chcieliśmy wyrazić naszą kreatywność i radość tworzenia. Sam logotyp narysowaliśmy odręcznym krojem pisma i wpisaliśmy go w kształt heksagonu. Podstawowa wersja znaku jest dwukolorowa: brązowo-żółta jak podstawowe kolory marki.
Key visual to niesamowity świat miodnych pomysłów, które w Bees & Honey powstają. – Tworzenie tego key visuala to była dla nas świetna zabawa – opowiada Maciej Leonard Żybula. – Każdy z nas ma tam swoje ulubione postaci, niektóre zostały bardzo skrzętnie ukryte. Chcemy w ten sposób zaprosić naszych klientów do tego magicznego świata. Porwać do świata naszych nieszablonowych pomysłów.
Sklep internetowy
Aby ułatwić klientom wybór i zapewnić im swobodę decyzyjną, stworzyliśmy sklep internetowy z produktami agencji. Prezentujemy w nim szeroką ofertę ze swojego portfolio: od analizy i budowania strategii, doradztwa, szkoleń i warsztatów, przez kompleksową obsługę marki, kampanie i koncepty kreatywne, produkcję video czy stron www, aż po realizację kampanii mediowych.
– Nasza agencja jest jak rodzina pszczół, które z zaangażowaniem pracują na to, co najpyszniejsze – tworzymy pomysłowe kreacje, które przynoszą naszym klientom wyniki i pieniądze – mówi Maciej Leonard Żybula. – Poza tym, w naszym biurze naprawdę jest jak w ulu. Nie przestajemy się nawzajem inspirować i tworzymy zespół, który mocno pracuje na wspólny sukces.
Chcesz poznać bliżej wszystkie elementy brandingu i case study rebrandingu? Przejdź na stronę: https://beeshoney.pl/realizacja/bees-honey-rebranding/.