Maciej Robak

Kreatywny z ponad 15-letnim doświadczeniem w branży reklamowej, które zdobywał w spółkach K2 oraz iGroup. Pracował m.in. dla Coca-Cola, Pepsi, Lays, PGE, Nationale-Nederlanden, PZU, Decathlon, Radio Złote Przeboje, Disney, Carrefour, Durex, Teatr Wielki Opera Narodowa, CD Projekt RED, Soplica, DUKA, Ikea, Kubuś (Maspex), Bank BPH, Volkswagen, Volvo, Medicover, Grupa Żywiec.

W 2019 roku wybrany przez prestiżowe czasopismo reklamowe „Lurzerz Archive” do grona „Top 200 digital artist worldwide”.

Prywatnie jest przedsiębiorcą i startupperem… z sukcesami. Finalista konkursu „Impuls do biznesu” – Top 10 Puls biznesu w 2018 roku.

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.