Naszym celem było ożywienie i uspójnienie komunikacji marki Fiprex oraz utrzymanie pozycji lidera w kategorii. W trakcie współpracy rozpoczęliśmy również komunikację nowego produktu InPar.
PROBLEM
Dotychczasowa komunikacja nie pozwalała na pełne wykorzystanie potencjału marki oraz nie budowała wizerunku eksperta. Konieczne było stworzenie nowego parasola komunikacji, zwiększającego świadomość produktu i zbudowanie lojalnej grupy odbiorców.
INSIGHT
Kocham mojego pupila, więc jego zdrowie jest dla mnie najważniejsze. Chcę wiedzieć o moim zwierzaku jak najwięcej, aby w pełni zrozumieć jego potrzeby.
ROZWIĄZANIE
Budowa wizerunku marki jako eksperta, na co dzień obcującego ze zwierzętami.
- Stworzenie nowego parasola komunikacji w celu budowy świadomość marki i produktu.
- Osiągnięcie możliwie największego zasięgu komunikatów marki w grupie docelowej.
- Oparcie komunikacji na zwierzęcych brand heroes Fipi i Rexa.
- Wprowadzenie animowanego contentu
Zwiększenie sprzedaży produktu poprzez:
- Utrzymanie pozycji lidera kategorii.
- Budowanie wizerunku marki dbającej o zwierzęta w każdym aspekcie ich życia.
- Zbudowanie silnej grupy odbiorców oraz dotarcie do klientów stosujących preparaty konkurencji.
WDROŻENIE
Opracowaliśmy nową koncepcję komunikacji i stworzyliśmy brand heroes. Fipi i Rex, do których z czasem dołączył Parek, pomogli nam lokować produkty marki (Fiprex, InPar), w naszej komunikacji oraz edukować konsumentów w przystępny, nieszablonowy sposób. Tworzyliśmy content, moderowaliśmy profile marki na Facebooku i Instagramie oraz obsługiwaliśmy Fiprex mediowo. Dzięki ożywieniu komunikacji, zmianom wizualnym oraz wprowadzeniu cyklu edukacyjnego, zbudowaliśmy wizerunek marki jako lidera, eksperta i troskliwego opiekuna psów i kotów.
MIÓD
Od początku współpracy z klientem notowaliśmy stały wzrost zasięgów i interakcji fanów na profilu na Facebooku. Osiągnęliśmy ponad 60% przyrost zaangażowania analizując rok do roku. Nowa spójna strategia komunikacji przełożyła się również na wzrost zainteresowania produktami widoczne w ruchu, który został skierowany na stronę www.