Nieprzerwanie od 2017 roku prowadzimy komunikację marki Pudliszki na Facebooku. Aktywizujemy zgromadzoną tam 176-tysięczną społeczność, prowadzimy działania antykryzysowe, tworzymy spójny z innymi kanałami obraz marki. Nasze kreacje udowadniają, że rzeczywiście „Ten smak nie jest kwestią przypadku”.
Kto ma mieć najsmaczniejsze w polskim Internecie kreacje, jak nie lider na rynku keczupów? Pudliszki i ich produkty są od lat niemal w każdym polskim domu. Komunikacja takiej marki musi stawiać na smak, czerpać z natury, pobudzać zmysły i pielęgnować sentyment klientów do brandu. Zobaczcie, jak nam się to udaje!
PROBLEM
Pokazać smak przy pomocy słów, obrazu i dźwięku, jednocześnie kodując szeroką gamę produktów. Wszystko to musi być spójne z komunikacją brandu i claimem („Ten smak nie jest kwestią przypadku”) oraz realizować cele sprzedażowe i wizerunkowe.
INSIGHT
Podczas oglądania dań i produktów spożywczych lub czytania czy słuchania na ich temat, rośnie chęć ich zjedzenia. Mózg przywołuje znane sobie smaki – najczęściej te zapamiętane w dzieciństwie, związane z ważnymi i miłymi chwilami w życiu.
ROZWIĄZANIE
Stworzyliśmy content, który pokazuje produkty i dania w apetycznych aranżacjach, piszemy o nich barwnie, wpływając na wyobraźnię i chęć kupna produktu. Komunikaty budują nastrój, czerpią z sentymentu do produktów oraz rozwijają w klientach pasję do gotowania i jedzenia. Im większą liczbę zmysłów zaangażuje komunikat marki, tym pełniejsze i głębsze będą doznania konsumenta, a co za tym idzie – chęć kupna produktu. Takie działania zbliżają markę do stworzenia lovebrandu.
WDROŻENIE
Prowadzimy codzienną, zróżnicowaną i podążającą za trendami komunikację marki na Facebooku. Sięgamy do niestandardowych formatów, by jak najlepiej przekazać smak za pomocą obrazu i tekstu. Posty zarówno bezpośrednio lokują produkt, jak i mówią o gotowaniu, naturze, uprawach, ruchu zero waste.
Zaprojektowaliśmy stronę internetową marki oraz pozycjonujemy Pudliszki w Google. Aby wyróżnić się oryginalnym contentem, zrealizowaliśmy sesję zdjęciową oraz przygotowaliśmy packshoty produktów, pomocne w tworzeniu postów.
Mocno rozwinęliśmy inspiracyjną stronę komunikacji marki poprzez content marketing (przypisy na stronę www) czy współpracę z influencerem. Cykl „Gotowanie na zawołanie” był jednocześnie konkursem z nagrodami dla obserwujących profil na Facebooku. Fani marki decydowali z jakich produktów będzie gotowane danie w kolejnym odcinku, a ambasador marki kreatywnie (i pysznie) odpowiadał na to wyzwanie.
Stworzyliśmy i wyprodukowaliśmy także cykl filmików (40 filmów w ciągu 2 lat) do mediów społecznościowych – video kręcone kamerą z góry, na którym widać jedynie proces gotowania i dłonie kucharza. Produkcje są krótkie, dynamiczne, opatrzone napisami, z dużym potencjałem viralowym.
TAKE OUT
„Poznaję nowe sposoby na wykorzystanie tradycyjnych produktów. Gotuję smacznie i nowocześnie, dzięki produktom, które znam od lat”.
Sesja zdjęciowa:
MIÓD
Profil Pudliszek na Facebooku obserwuje ponad 176 tys. osób. Marka ta jest pod tym względem liderem w swojej kategorii wśród polskich fanpage’y. Codziennie tworzymy smaczne kreacje, które są odzwierciedleniem hasła „Ten smak nie jest kwestią przypadku”. Zaangażowanie i pozytywny sentyment wobec marki wśród klientów/internautów to potwierdza. W trakcie naszej współpracy z klientem od lutego 2017 roku wprowadziliśmy do komunikacji w Internecie wiele nowych produktów Pudliszek oraz modyfikowaliśmy content zgodnie z najnowszymi trendami.