Jak prowadzić social media deweloperów lub ich inwestycji? Nasz CEO, Maciej Leonard Żybula dzielił się swoją wiedzą o komunikacji w Internecie, najnowszych trendach i wykorzystaniu różnych narzędzi podczas konferencji FIRE organizowanej przez Nowy Adres.
W naszej prezentacji „Social media DIY. Krótki przewodnik dla tych, którzy portale społecznościowe inwestycji deweloperskich bohatersko prowadzą samodzielnie” skupiliśmy się na zapoznaniu deweloperów z możliwościami, jakie daje komunikacja w Internecie. Pokazaliśmy, jak zmienił się odbiorca ich komunikatów i że jego pierwszy kontakt z deweloperem odbywa się właśnie online. Podkreśliliśmy także, że bez przemyślanej strategii, jasno określonych grup docelowych i celów, komunikacja nigdy nie będzie skuteczna, a więc nie będzie sprzedawać.
Konferencja, która odbyła się 9-10 września 2020 r. w Warszawie była doskonałą okazją do zapoznania się z najnowszymi trendami w marketingu branży deweloperskiej. Zderzenie wiedzy ekspertów z obu dziedzin to ogromna szansa na ciekawe projekty i usprawnienie działań komunikacyjnych. Spotkania miały formę zarówno paneli dyskusyjnych, jak i warsztatów w mniejszych grupach, a także nieformalnych rozmów w kuluarach. Wydarzenie było również transmitowane online.