Stawiając na ciągły rozwój w komunikacji interaktywnej, dołączyliśmy do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, czwartego pod względem wielkości IAB na świecie. Tym samym oficjalnie włączamy się w nurt najlepszych rynkowych standardów, dobrych praktyk i kodeksów.
W Bees&Honey wiemy, jak istotne jest merytoryczne podejście do prowadzonych działań reklamowych i promocyjnych. Internet daje nam nieomal nieograniczone możliwości działania. Istotne jest jednak to, by umieć skutecznie i efektywnie posługiwać się dostępnymi narzędziami. Członkostwo w IAB umożliwi nam podniesienie efektywności działań poprzez wsparcie promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną. Nie zamierzamy jednak być biernym beneficjentem, ale aktywnie włączymy się w rozwój rynku digital.
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB istnieje na polskim rynku od 2000 roku. Należy do niego około 230 członków, wśród których znajdziemy sieci reklamowe, największe portale internetowe, domy mediowe, reklamodawcy oraz agencje interaktywne. Do misji IAB należy wspieranie działalności uczestników rynku komunikacji interaktywnej oraz popularyzacja internetu jako efektywnego medium poprzez działania promocyjne, badawcze, edukacyjne i ochronę prawną.