Mimo zakończenia lockdownu wiele osób w Polsce nadal obawiało się jadać na mieście, a branża gastronomiczna mierzyła się z poważnym kryzysem. Aby wesprzeć lokalną gastronomię wraz z marką Heinz przygotowaliśmy kampanię „Nalot na gastro!”.
Akcja „Nalot na gastro!” polegała na promocji 10 lokali gastronomicznych z całego kraju współpracujących z marką Heinz. Wśród nich znalazły się m.in. restauracje Głową w piach z Olsztyna, Wrocław Heavy Meat czy Kraków Well Done. Kampania zachęcała Polaków do odwiedzenia ulubionych lokali gastronomicznych. Heinz pokazał w ten sposób, że nie opuścił swoich partnerów w tym trudnym czasie i wspiera branżę HoReCa.

Odpowiadaliśmy za koncept kampanii, realizację kreacji i przygotowanie copy oraz całe wdrożenie, w tym moderację na profilach. W ciągu miesiąca trwania kampanii w medach społecznościowych opublikowaliśmy ponad 20 postów, zarówno na profilu marki, jak i na fanpage’ach poszczególnych lokali. Wszystkie publikacje w mediach społecznościowych wygenerowały ponad 4,5 miliona wyświetleń.

„Nalot na gastro!” dla lokalnych restauracji był darmową promocją oraz umożliwiał dotarcie z ofertą do nowych klientów. Fanów Heinza zachęcaliśmy także, aby dzielili się poleceniami swoich ulubionych lokali. Oprócz promocji lokalnych restauracji, akcja miała też pokazać, że korzystanie z usług gastronomicznych przy zachowaniu zasad higieny jest bezpieczne i może być miłą rozrywką dla zmęczonych pandemią Polaków.