W tej kampanii startowaliśmy od pomysłu. Przekuliśmy marzenia i pasję w gruntownie przemyślaną, silną oraz wiarygodną markę. Po miesiącach współpracy wypełnionej warsztatami, planowaniem strategii, dopieszczaniem wizerunku, misji i wizji, powstał prężnie działający sklep moodsy.
Wyzwanie
Rynek odzieży medycznej jest stosunkowo młody, odznacza się wysokim tempem wzrostu i ogromnym potencjałem. Jeśli ktoś kojarzy odzież medyczną z białymi kitlami i nudnymi mundurkami, to grubo się myli. Tak wyglądający personel szpitali można zobaczyć już chyba tylko w komediach i starych filmach. Pracownicy służby zdrowia zasługują na estetyczny, modny i wygodny strój. Dagmara Georgopulu Król, influencerka i modelka, zgłosiła się do nas z pomysłem stworzenia marki odzieży medycznej, która zagwarantuje jakość, funkcjonalność oraz dobry wygląd. Pragnęła połączyć swoją pasję do mody z misją tworzenia rzeczy ważnych. Aby tak ambitny pomysł mógł wejść w życie, musieliśmy zbudować markę wyróżniającą się na wymagającym rynku.
Insight
Szukam odzieży wygodnej, oddychającej, w różnych kolorach. W odpowiadającym mi rozmiarze, wykonanej z trwałego materiału – takiego, który się nie brudzi, łatwo pierze i nie wymaga prasowania. Z kilkoma głębokimi kieszeniami. W przystępnej cenie. Nowoczesnej.
Rozwiązanie
W pierwszej kolejności musieliśmy dobrze zdiagnozować rynek i oczekiwania pomysłodawczyni. Zaczęliśmy od warsztatów strategicznych, aby jak najlepiej poukładać wszystkie puzzle rodzącego się biznesu oraz marki. W ten sposób powstały wytyczne dla namingu i logo oraz określone zostały must have do startu biznesu.
Realizacja
Pierwszym krokiem na drodze do zbudowania unikalnej, rozpoznawalnej marki było przeprowadzenie warsztatów biznesowo-marketingowych. W ich wyniku powstała strategia marki oraz strategia marketingowa dla nowego podmiotu na rynku odzieży medycznej. Precyzyjnie przeanalizowaliśmy rynek i grupę docelową. Na podstawie wyników researchu wyznaczyliśmy RTB, USP, misję oraz wizję marki. Określiliśmy jej archetyp jako opiekuńczego bohatera i zaplanowaliśmy spójny z nim sposób komunikacji. Marka została tak przemyślana, aby umożliwić skalowanie biznesu na inne kraje i cały świat.
Po ustaleniu wartości i celów marki przyszedł czas na zaprojektowanie zapadających w pamięć szczegółów wizerunkowych. Nazwa marki powstała z gry słownej: medycyna + moda + mood. Moodsy ma kojarzyć się z dobrym humorem, w który wprawia noszenie odzieży tej marki, a także z amerykańskimi trendami. Logo charakteryzuje minimalizm, nowoczesność i ponadczasowość.
Do realizacji pomysłu niezbędny był sklep opowiadający o marce i jej wartościach – prosty, ale funkcjonalny. W tworzeniu marki pomocne było również doświadczenie założycielki marki moodsy w modzie i zapewnienie profesjonalnych zdjęcia do sklepu. Aktualnie samodzielnie z sukcesem prowadzi kampanie w social media. Z resztą zobaczcie sami:
Sklep: https://mymoodsy.com/
Instagram: https://www.instagram.com/my.moodsy/
Facebook: https://www.facebook.com/profile.php?id=100076117879212
Miód
Zamieniliśmy pomysł i marzenie w realny brand, który zyskuje uznanie oraz spełnia potrzeby pracowników branży medycznej. Wsparliśmy stworzenie marki wiarygodnej, która buduje poczucie przynależności wśród swoich odbiorców i sprawia, że czują się wyjątkowi. Z radością obserwujemy rozwój marki moodsy i jej wzrost w biznesie.