Realizacja: Kompleksowa obsługa marki

ZDROFIT: od lokalnych siłowni po ogólnopolską sieć z Diamentem Forbesa

Przez lata współpracy z siecią klubów fitness Zdrofit znacząco rozszerzyliśmy zakres współpracy. Od obsługi social media, przez tworzenie stron www, mailingów, współtworzenie akcji specjalnych, działania antykryzysowe, aż po komunikację dotyczącą otwarć nowych klubów.

Jak z raczkującej marki fitness stworzyć największą sieć klubów w Polsce? Od początku wierzyliśmy, że szczera, autentyczna komunikacja, stawiająca w centrum człowieka i wsłuchująca się w jego potrzeby, wsparta skuteczną kampanią 360 przyniesie niesamowite efekty.

PROBLEM

Nowej marce klubów fitness trudno jest podjąć rywalizację z modnymi klubami sieciowymi oraz popularnymi siłowniami osiedlowymi.

INSIGHT

Osiedlowe siłownie odstraszają niskim standardem usług, a w sieciowych klubach fitness panuje atmosfera lansu i presji wyników.

ROZWIĄZANIE

Przewagę marki trzeba oprzeć na płaszczyźnie emocjonalnej, na każdym etapie doświadczania brandu: od kontaktu z trenerami po komunikowane wartości. Stwórzmy miejsce przyjazne tym, którzy chcą zdrowo o siebie zadbać, niech każdy realizuje w Zdroficie swoje własne cele.

WDROŻENIE

Przeprowadziliśmy kilkanaście akcji taktycznych obejmujących digital, social media, outdoor i DOOH w ramach długofalowej strategii. Na co dzień rozwijamy społeczność skupioną wokół marki na Facebooku (niemal 100 tys. obserwujących), Instagramie oraz LinkedIn. Projektujemy dla Zdrofitu strony www, tworzymy materiały drukowane, prowadzimy kampanie SEM, wspieramy akcje specjalne i otwarcia kolejnych klubów. Wszystkie działania prowadzone są w duchu zdrofitowania – zdrowego podejścia do aktywności fizycznej, trenowania bez presji i w zgodzie ze sobą.

MIÓD

W trakcie 3 lat kompleksowej współpracy sieć Zdrofit rozrosła się z 13 do 67 klubów i cały czas się rozwija. Stworzyliśmy imponującą społeczność na Facebooku. Liczba fanów na oficjalnym profilu Zdrofitu z niecałych 15 tys. wzrosła do 100 tys. Kolejne 6 tysięcy klubowiczów gromadzi się na facebookowych grupach. Firma za całokształt pracy nad marką w 2018 r. otrzymała Diament Forbesa. Dzięki doskonałej współpracy z klientem tworzymy świetny brand i miejsce bliskie wszystkim kochającym zdrowy tryb życia.

Zrealizuj kampanię dla swojej firmy!

Ta strona korzysta z cookies. Kontynuując, zgadzasz się na używanie ciasteczek oraz przyjmujesz do wiadomości, że stronę chroni prawo autorskie © i że wszelkie prawa do jej elementów są zastrzeżone.